Aktualno
StoryEditor

Nissan Micra: Peta generacija vraća se na pravi put

15. Listopad 2016.

Nissan Micra model je koji je u svojoj karijeri doživio nekoliko uspona i padova. Dosadašnja, četvrta generacija, koja je predstavljena na tržištu 2010., na žalost japanskog proizvođača, dotaknula je dno nepopularnosti na europskom tržištu. Razlog je bio jednostavan; Nissan se odlučio za suradnju sa Suzukijem, a Micra proizvedena u Indiji bila je jeftini proizvod koji nije prošao na zahtjevnijim tržištima, pa tako ni u Hrvatskoj.

Pun pogodak Alarm je vrlo brzo zazvonio i tako peta generacija radi ponovno veliki zaokret i postaje pravi Nissan koji će se proizvoditi u Renaultovim pogonima u Francuskoj, dakle u Europi. Zaokret je vidljiv u samom dizajnu automobila koji je kudikamo atraktivniji od prethodnika. Micra opet igra u dvorištu bratskog modela Clija (s kojim dijeli tehničke komponente), zatim Opel Corse, pa čak i VW Pola. Nema nikakve sumnje da su linije vozila pun pogodak jer je riječ o modernom automobilu u svakom pogledu. Nissan najavljuje vrlo zanimljiv koeficijent otpora zraka od samo Cx 0,29. Pozitivan dojam vanjskog izgleda upotpunjuje unutarnji prostor koji je relativno jednostavan, funkcionalan, rekli bismo u skladu s očekivanjima. Serijska i dodatna oprema još nisu specificirane, ali zna se da će, primjerice, Micra imati mogućnost ugradnje kamere 360.

Dva motora u ponudi Na samom početku prodaje, u prvoj polovini 2017., Micra bi trebala biti u ponudi s jednim benzinskim i jednim dizelskim motorom. Oba su zapravo preuzeta od Renaulta, u slučaju benzinca riječ je o trocilindričnim 0,9-litarskom turbomotoru koji razvija 90 konja i koji se nalazi u Cliju i Twingu, ali i u Smartu. U slučaju dizelaša tu je dobro provjereni 1,5-litarski motor koji također razvija 90 konja, ali riječ je o četverocilindričnom agregatu. U budućnosti bi benzinsku ponudu trebao upotpuniti slabiji 1,0-litarski motor (ponovno tri cilindra) koji razvija 73 konja, a isti se može naći i u Twingu ili Smartu. Cijena bi također trebala biti korektna jer je za razliku od prethodnika riječ o europskom proizvodu i nema carinskih davanja. S petom generacijom Micra je ponovno u igri u važnom segmentu za Nissan.

22. studeni 2024 07:15