Vladino Vijeće za zaštitu potrošača ne želi na dnevni red staviti cijenu vode. Hrvatska je prema resursima i zalihama pitke vode treća u Europi, a građani je zbog gubitaka u prijenosu plaćaju kao da živimo u Sahari. To je samo jedna od tema o kojoj je u intervjuu za Lider progovorila predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača Ana Knežević, koja je na toj funkciji već 20 godina.
Budući da otvoreno iznosi aktualne probleme potrošača, nagazila je na mnogo žuljeva. Njezin ugled dvaput je kompromitiran: zamalo je završila u zatvoru, dvaput su joj u vrijeme pretvorbe prijetili smrću – glavni ‘neprijatelji‘ bili su joj tajkuni koji su u trgovini vidjeli brzu i dobru zaradu, bez obzira na posljedice. A ona je, kaže, samo štitila prava radnika.
– Najviše problema imamo s teleoperaterima. Stalno ratujemo i svi su oni podjednako loši, posebno u ugovaranju usluga na daljinu, telefonom, posebno u privlačenju novih kupaca starije dobi koje je lako prevariti. Postoji projekt HAKOM-a i Ministarstva gospodarstva za koji zna malo ljudi, nazvan je ‘Ne zovi‘. Popunite formular u kojem potpišete da zabranjujete pozive operatera koji telefonski ljudima nude sve moguće i nemoguće – i više vas ne smiju zvati. Projekt traje više od godinu dana, no u njega se uključilo samo trideset tisuća građana, kazala je između ostaloga Knežević.
Cijeli intervju pročitajte u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera.
Svoj primjerak Lidera potražite na svim kioscima Tiska i iNovina.