Unex grupa godinama je ‘žarila i palila‘ agencijskim tržištem, bila je prema medijskom zakupu daleko ispred prve sljedeće agencije, Mediacom Central Europe Zagreb i to sve zahvaljujući Agrokoru kao najvećem klijentu. Prema riječima markentigaša, Agrokor nije bio samo oglašivački gigant već i donositelj ‘popratnih angažmana‘ (novih klijenata kojima se često uvjetovalo da se koriste uslugama te agencije).
Medijski zakup Agrokorovih tvrtki radio je isključivo Unex, a kreativa je bila raspodijeljna na više agencija. Kad je ‘puknuo‘ Agrokor, za sobom je povukao i Unex – u predstečajni postupak, s potraživanjima 176 vjerovnika. Iako markentigaši govore da im nije drago što se to dogodilo konkurenciji, svi su tu vidjeli svoju priliku. Čim je Agrokor preuzela izvanredna uprava i raskinula ugovor s Unexom, klijenti su, pričaju markentigaši, osjetili da nemaju više nad glavom ‘batinu‘ i počeli tražiti nove agencije. Od srpnja su se počeli redati pitchevi, kojih je bilo triput više nego inače i još uvijek traju.
Sve o agencijama koje se bave medijskim zakupom, kao i brojne druge zanimljive priče možete pročitati u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera.