Netom objavljeni godišnji Liderov specijal ‘Media market‘ pun je šala na vlastiti račun, a i korisnih informacija o uvijek uzbudljivom medijskom tržištu.
Novinar Edis Felić piše, primjerice, o stoput ispričanim pričama i kako nam medijske kuće različitim platformama sve uspješnije prodaju već prodani sadržaj. Sve su kreativnije, no pristojne ga ipak upakiraju malo drukčije.
O ozloglašenom carstvu alternativnih činjenica te kako huškačke poluistine izobličuju golu istinu piše Sandra Babić. Podsjeća, među ostalim, zašto je kovanica ‘post-truth‘, u slobodnom prijevodu postčinjenično, proglašena riječju 2016., a i kako se mediji brane od laži i laganja.
Da klikovi nisu svetinja, ali osjećaji jesu, proizlazi iz priče o mjerenju komunikacijskog učinka. Agencije, pak, zazivaju (štoviše, neke već najavljuju) početak rata za podatke u temi o pospješivanju korisničkog iskustva. Procjene padaju o tome koliko će rasti hrvatska oglasna industrija dok se donose posljednji podaci o raspodjeli reklamnog kolača po medijima i ulaganjima oglašivača u televizije.
Kako FM izumire na sjeveru, kakvo je novo ruho novina, a i zašto mediji skaču čim korisnici kažu ‘hop‘ još su neke vruće medijske teme kojima su se pozabavili novinari u ‘Media marketu‘. Priča se, naravno, i o komunikacijskim alatima, riječima, brojkama, infografikama, videu…, a i o tome kako novinari iz inata uplovljavavaju u nesigurne poduzetničke vode. Anketa po redakcijama otkriva da novinarski multipraktici stvaraju program za milenijce.
Novi ‘Media market‘ na tržištu je uz Lider od 3. ožujka (2. ožujka u Zagrebu).