Aktualno
StoryEditor

Novi Premium proizvodi i usluge - Crvene se i sretnije nacije

23. Studeni 2017.

Neki su narodi raspoloženje povezali sa stilom života i materijalnim, neki više s psihofizičkim stanjem, ali svi danas navodno žive u doba blagostanja, eri ‘wellnessa’. Što nacije i pojedince čini sretnima opisuje se u raskošnom Liderovom izdanju ‘Premium proizvodi i usluge’.

To specijalno izdanje na velikom formatu i označeno s pet zvjezdica daje mali doprinos velikoj potrošačkoj groznici. Predstavlja, među ostalim, darove iz ‘Božićne knjige’. Pripovijeda i kako proizvođači automobila personaliziraju luksuz i automobile prema narudžbi, a i kako je ekonomija dijeljenja došla do još jedne granice dobrog ukusa: ne samo da se iznajmljuje odjeća poznatih dizajnera i nepoznatih kreatora, nego se rentaju i razgažene cipele i na tome dobro zarađuje.

Dojam je da je zavladalo opće crvenilo sudeći prema modnim preporukama vrhunskih dizajnera. Zacrvenili su se modno osviješteni već ove sezone, a i iduće će godine biti od glave do pete u istom tonu pokore li se diktatu modnih pista. Na stranicama ‘Premiuma’ posvećenima modi i ljepoti nalaze se i priče o tome kako je drznicima dobro i ružičasto (kad se radi o odabiru torbi), nude se stilske vježbe za muškarce (nabrajaju se postulati dobrog poslovnog odijevanja i najčešće muške pogreške), piše o mirisu hladnijih dana, a i kako traje ‘indie renesansa’.

>>>Novi broj Lidera: Prihodi najvećih grupacija – tko raste, tko pada

Slaba točka mnogih muškaraca, skupi sat, u mnogo čemu je zrcalo nečijeg karaktera, ali ‘Premium‘ predstavlja vrhunske primjerke ura koji bi se mogli iskazati kao dobra investicija. Tehnološko-trendsetterski dio bavi se, među ostalim, nakitom kao stvorenim za špijuniranje, digitalizacijom odjevnih predmeta i ukrasa, uredskim prostorima u sve višim poslovnim tornjevima, a i priča i kako je Hollywood samovoljno izabrao postati talac u službi luksuznih brendova.

Pripovijeda se i o slastima i strastima iz starinskih receptura te na primjerima objašnjava kako šefovi kuhinja ne odustaju od tradicionalnih autohtonih hrvatskih namirnica i jela za blagdane. Pečat gastro-eno pričama daju i recepti vrhunskih kuhara i slastičarke, a vodi se i na mračnu stranu gastronomije. Crno lice delicijama dosad su davali sipa, masline, tartufi, trubače, crne sjemenke, a odnedavno, objašnjava se, i aktivni ugljen. ‘Tekući‘ dio ‘Premiuma‘ ne bavi se samo gvircom, grogom, zlatnim mlijekom i vrućom čokoladom, nego i žesticom. Hipsteri je, naime, još nisu uspjeli ubiti.

Svaka priča, pa i ona o odmoru, putovanju i užicima ima svoje naličje pa u specijalu ‘Premium‘ koji je na tržištu uz Lider od 24. studenoga (23. studenoga u Zagrebu) otkrivaju i neke prljave tajne turizma. Posve je to drukčija tema od one naslovljene‘Smokvica u sjeni 750 otoka‘ u kojoj se na primjerima ilustrira kako su svjetski bogataši svoje privatne otoke našli daleko od Jadranskog mora.

24. travanj 2024 01:15