Aktualno
StoryEditor

Preprodaja Ine kao strateški plan

22. Siječanj 2017.

Polako se kompletira bajka o Ini i Molu. Premijer Plenković je prošlog tjedna otkrio kakva se strategija krije iza podržavljenja ‘strateške kompanije’: nakon što otkupi 49 posto dionica mađarskog Mola u Ini, država će opet prodati dio dionica drugim investitorima ili čak naći novoga strateškog partnera. Hm…

Iskustvo mi govori da je svaka preprodaja iz potrebe (dionica, automobila, stana) - trošak. To vrijedi za sve osim za špekulante. Tako će i država na toj transakciji zasigurno izgubiti tko zna koliko love.

>>>Valentić: Za Inu se trebamo boriti svim pravnim sredstvima, do granice boli

A tu su bar još dvije dvojbe. Ina je sad strateška tvrtka, makar i kao neugledna žaba, ali je princ premijer, kao u svakoj bajci, poljupcem-dekretom može pretvoriti u princezu spremnu za udaju. Samo ako za tu raspuštenicu bude prosaca u drugom pokušaju. Jer, investitori će u najmanju ruku biti sumnjičavi: ako se ni oni ne svide princezinim roditeljima, oni bi opet kćer mogli proglasiti strateškom, pa bi novi brak mogao biti razvrgnut. Osim ako Inini državni skrbnici novi brak već nisu dogovorili, u što sumnjam.

27. travanj 2024 23:15