Prihodi švicarskog prehrambenog diva Nestlea uvećani su u prvom ovogodišnjem kvartalu za 1,4 posto, na 21,3 milijarde švicarskih franaka, unatoč sporu s vodećim europskim lancima supermarketa.
Prihodi su na globalnoj razini porasli zahvaljujući skoku u Aziji za 4,7 posto prema godini ranije, zahvaljujući snažnoj sezoni prodaje u vrijeme proslave kineske Nove godine.
>>>Prihodi Unilevera pali 5,2 posto pogonjeni nepovoljnim valutnim tečajevima
Nestleovo poslovanje u Sjedinjenim Državama također je ostvarilo veće prihode zahvaljujući poboljšanju prodaje proizvoda za kućne ljubimce.
U Europi je Nestle suočen s padom cijena ali i obračunom s vodećim europskim lancima supermarketa, napominje Dpa.
Najveći europski lanci trgovina prehrambenih proizvoda - njemačka Edeka, francuski Intermarche, španjolski Eroski, talijanski Conard, belgijski Colruyt i švicarski Coop - udružili su snage kako bi pojačali pritisak na Nestle da ponudi bolje uvjete.
>>>Niske temperature spustile dobit Heinekena za 11 posto
Čak su se polica uklonili Nestleove proizvode kako bi naglasili da namjeravaju ustrajati u ostvarivanju tog cilja. Ti su lanci inače članovi nabavne grupe Agecore, zaslužne za 2,6 posto ukupnih Nesleovih prihoda. Nestle u kvartalnim izvješćima ne objavljuje podatke o dobiti, već ih obično uvrsti u polugodišnja i godišnja poslovna izvješća.