Prvi hrvatski food outlet Žabac nedavno je, kao maloprodajni koncept, osvojio drugo mjesto na Euromonitorovom natječaju za New Concepts in Retailing 2017, u kategoriji Grocery (hrv. Trgovina).
Euromonitor International globalna je tvrtka za istraživanje tržišta čije se aktivnosti baziraju na području potrošačke robe, b2b-a te uslužnih djelatnosti.
>>>Izložbi Croatia je Hrvatska i betonskoj knjizi svjetska dizajnerska nagrada Red Dot
Žabac Food Outlet zauzeo je visoko drugo mjesto usprkos konkurenciji iz čak 80 zemalja svijeta te tako osvojio titulu najzanimljivije ideje u hrvatskoj maloprodaji.
Podsjećamo, Žabac Food Outlet u posljednjih je godinu dana otvorio novi dućan na zagrebačkoj Trešnjevci u kojem su predstavljeni samoposlužni uređaji za točenje deterdženata i piva u rinfuzi. Uvođenjem ovih aparata za točene proizvode Žabac je nastavio svoj cilj razvoja društvene odgovornosti zaposlivši osobe iz Centra za inkluzivne radne aktivnosti.
>>>Porečki Studio Sonda osvojio dvije svjetske dizajnerske nagrade Red Dot
Općenito, koncept food outleta hvalevrijedna je ideja koja omogućuje kupnju kvalitetnih proizvoda po vrlo niskim outlet cijenama. Tako se u Žapcu hrana ne baca, a upravo je zbog zaštite okoliša i ekološke osviještenosti ova poslovna ideja ostvarila zaslužen plasman na Euromonitorovom natječaju.