https://www.youtube.com/watch?v=lhXW8_7CaHM
Na društvenim medijima sve bruji zbog zadnje reklame Burger Kinga koji poziva ljude da skinu aplikaciju kako bi prepoznatljivom grill recepturom pečenja mesa koju koristi ovaj lanac fast food restorana zapalili virtualne billboard reklame konkurencije.
Koliko je puta aplikacija BK-a preuzeta zahvaljujući najnovijoj reklamnoj provokaciji nije poznato, no nakon posljednje veće akcije ‘trolanja‘, u kojoj se besplatni burger osvajao prolaskom kroz McDonald‘sov drive-thru i skretanjem za BK, aplikacija je downloadana čak milijun puta, kako piše ADWeek.
Mudar ‘burn‘ osmislila je agencija David São Paulo za brazilski ogranak kompanije Burger King. McDonald‘s i dalje šuti na ove marketinške ubode u dugogodišnjoj borbi za prepoznatljivost branda.
- I ove ćemo godine najviše investirati u stvaranje najboljeg korisničkog iskustva - poručuje Ariel Grunkraut, šef marketinga brazilskog BK-a za DesignBoom.
Naravno, popularnost ne garantira da će kupci jesti samo jedne burgere, no to nije bitno. Dvije kompanije imaju dugu, isprepletenu povijest koja ih preko 60 godina održava na tržištu. I Burger King i McDonald‘s prodaju slične proizvode, imaju sličan model poslovanja, a upravo ih taj sukob stavlja u fokus kupaca i rezultira rastom prodaje. Isti je slučaj s rivalstvom Pepsi i Coca-Cole.