Nomad Foods, vodeća europska tvrtka za proizvodnju smrznute hrane, s brendovima poput Birds Eye, Findus, Iglo, Ledo i Frikom, dodijelila je zakup medijskog prostora i medijsko planiranje Zenithu, dijelu Publicis Groupe, u cijeloj Adriatic regiji, koja pokriva Hrvatsku, Srbiju, Bosnu, Sloveniju, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju.
Ova pobjeda temelji se na Zenithovom sedmogodišnjem partnerstvu s Nomad Foods-om. Zenith je trenutačno odgovoran za sve online i offline aktivnosti za svih 14 ostalih europskih tržišta Nomad Foodsa.
Nakon pitcha s nekoliko lokalnih agencija, Zenith je odabran na temelju snage svojih globalnih i Adriatic timova i stručnosti na terenu, kao i njihovog povezanog načina rada.
Christian Lee, globalni direktor Zenitha, rekao je: “Oduševljeni smo što možemo proširiti naše dugogodišnje partnerstvo s tvrtkom Nomad Foods. Ova pobjeda dokaz je našeg talenta visokih performansi, strateškog načina rada i alata koji su vodeći u industriji”.
Aleksandra Dilevska, izvršna direktorica Publicis Groupe Hrvatska i Sjeverna Makedonija, COO Adriatic, izjavila je: “Biti odabran od strane Nomada u Adriatic regiji doista je uzbudljivo za nas u regiji i jasna demonstracija vrijednosti našeg pristupa Power of One. Tako smo ponosni što smo dio ovog važnog zadatka”
Steve Axe, direktor marketinga u Nomad Foods, rekao je: "Zenith ima duboko razumijevanje naše vizije rasta i veselimo se našem proširenom partnerstvu u Adriatic regiji".