U drugom kvartalu i prvoj polovici poslovne godine 2016./2017. METRO Grupa zabilježila je nastavak pozitivnog trenda razvoja prodaje, navodi priopćenje tvrtke.
U prvoj polovici poslovne godine 2016./17. prodaja METRO Cash & Carryja putem dostave dosegnula je rekordnih 14,2 % udjela u ukupnoj prodaji. U drugom kvartalu poslovne godine 2016./17. zabilježen je rast udjela iznad 30 % na 1,1 milijardi eura, što čini 16,1 % udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja.
>>>Kvartalni rast BDP-a 2,5 posto, znatno manji od očekivanog
U prvoj polovici poslovne godine 2016./17., METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,4 %, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 1,1 %. Zahvaljujući pozitivnim učincima valute, ukupna je prodaja porasla za 2,3 % na 14,9 milijardi eura. U drugome kvartalu poslovne godine 2016./17., like-for-like prodaja porasla je za 0,1 %, a ukupna prodaja za 5,4 %, na 6,9 milijardi eura.
-U drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017. nastavljen je pozitivan trend u prodaji METRO Cash & Carryja i MediaMarktSaturna. Transformacija METRO Grupe prema tvrtki orijentiranoj ka kupcima se nastavlja. S dostavom smo ostvarili novi rekord u udjelu u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja. U tijeku su i zadnje pripreme za razdvajanje METRO Grupe u dvije snažne, uspješne i strateški fokusirane tvrtke, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO-a AG.
METRO Grupa planira razdvajanje na dvije strateški fokusirane tvrtke – veleprodajnu i prehrambenu te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Prva će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO, a MediaMarktSaturn izdvojit će se u tvrtku Ceconomy za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.