O mogućoj prodaji ili dokapitalizaciji Croatia Airlinesa stav su zauzeli i u Hrvatskom sindikatu prometnih pilota čiji predsjednik Andre Šarinić smatra da prodaja u ovom trenutku nije realna. On kaže da svi potencijalni kupci u ovom momentu ulažu ogromne napore i novac u ‘rat za Alitaliju‘ i da nemaju previše vremena baviti se hrvatskom aviokompanijom.
- Lufthansa kao najizvjesniji kupac Alitalije ponudit će pola milijarde eura, nakon što je prije par mjeseci kupila Air Berlin, a jednako tako uložila stotine milijuna eura u vlastiti low cost brand Eurowings. Air France-KLM je kupio velik postotak Virgin Atlantica te osnovao LCC Joon za što je potrošio ogromna sredstva. Holding IAG (British Airways i Iberia) potrošili su preko milijardu eura za kupnju irskog Aer Lingusa, no istovremeno su otvorili novi long-haul LEVEL s dvije baze u Barceloni i Parizu, što ih je koštalo enormno mnogo novaca. Qatar je investirao ogroman novac u projekt Air Italy, za koji smatraju da će biti novi talijanski nacionalni prijevoznik. Wizz Air je jedan od kandidata za Alitaliju, ali je i u utrci za Voloteu. Turkish još nije izašao iz vlastite krize, a uložio je u novu kompaniju Air Albania. U ovom momentu nitko se neće osvrtati na Croatiju Airlines i sam natječaj će završiti kao i prethodni, kao potpuni fijasko – analizirao je aviotržište Šarinić.
>>> Artuković Vuksan: Sa sposobnom upravom Croatia Airlines može opstati, prodaja nije dobra ideja
Prema njemu, treba pričekati dvije do tri godine i ozbiljno pripremiti posao prodaje domaće aviokompanije.