[embed]https://www.youtube.com/watch?v=KhPmPH3k3io[/embed]
Seat je, poput mnogih proizvođača, doživio preporod uz SUV modele. Ateca i Arona iznimno su atraktivni automobili, što su prepoznali i kupci. Doduše, u Hrvatskoj uvijek postoji određena zadrška prema Seatu jer je valjda Španjolska daleko, odnosno bolje rečeno Škoda i Češka očito su bliže srcu hrvatskih kupaca. No zbog obnovljene game zasigurno će se promijeniti i mišljenje hrvatskih ljubitelja automobila. Najnoviji model Tarraco trenutačno je najveći SUV u Seatovoj ponudi. Da bismo skratili priču, možemo navesti da je Tarraco u uskoj rodbinskoj vezi sa Škodom Kodiaq: imaju istu platformu, iste motore te iste pogone i mjenjače.
>>>Mazda 6: Na tržište stiže tehnički i vizualno osvježena verzija
Prostrano i ugodno
No dizajnerska razlika očita je na prvi pogled. Tarraco jasno slijedi crtu zacrtanu s Atecom. Španjolci su često imali vrlo privlačno dizajnirane automobile, a Tarraco je najbolji primjer. Detalj koji definira novi model svakako je svjetlosna blenda koja spaja stražnja svjetla cijelom širinom. Karoserija dugačka 4,74, osim prostrane kabine za putnike, osigurava raskošnih 760 litara obujma, a vozač prvi put u nekom Seatu gleda u potpuno digitaliziran kokpit s velikim 10,3-inčnim zaslonom. U sredini kokpita je 8-inčni multimedijski ekran kojim se može upravljati gestama ruku bez dodira ekrana.
>>>Mercedes EQC: Stiže nova generacija električnih automobila
Sva sila sigurnosti
Bilo serijski ili uz doplatu, Tarraco se može dobiti sa svom silom sigurnosnih uređaja, poput upozorenja na sudar i samostalno kočenje, upozorenja na izlazak iz voznog traka, prepoznavanja pješaka i biciklista, upozorenja na vozila u mrtvom kutu, čitanja znakova, automatski prilagodljivog tempomata... U svakom slučaju očekuje se lagana petica na EuroNCAP-ovu testu simulacije sudara. Kad je riječ o motoru, tu su dobro poznati agregati koji se već ugrađuju u modele koncerna VW. Tako su dostupna dva turbobenzinska motora TSI: 1.5 od 150 KS i 2.0 od 190 KS te dva turbodizelska TDI-ja, 2.0 od 150 i 190 KS. Ovisno o snazi i želji kupaca, pogon je izveden na prednje kotače ili s pomoću pogona 4x4. Serijski mjenjač je ručni šesterobrzinski, odnosno DSG uz nadoplatu. Ako netko sumnja u kvalitetu, možemo samo reći da će se novi Tarroco proizvoditi u Njemačkoj, odnosno u srcu VW-a u Wolfsburgu, i nosit će etiketu ‘made in Germany‘.
Pratite nas na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]