Twain, američka news aplikacija osnivača iz Hrvatske, odabran je među tri najinovativnija digitalna proizvoda u Sjevernoj Americi. Objavilo je to svjetsko udruženje novina i izdavača WAN-IFRA, a za njihova prestižna priznanja s Twainom se natječu imena poput Washington Posta, New York Timesa, ProPublice, Bloomberga i NBC-a.
>>>Meetup 0.1 uspješno najavio Startup Factory Zagreb 2017.
U svom godišnjem odabiru North American Digital Media Awards, stručni žiri WAN-IFRA-a dodjeljuje nagrade za najbolji news portal, najbolju angažiranost na društvenim mrežama, najbolje korištenje vizualizacije podataka, kao i najinovativniji novi digitalni proizvod.
U konkurenciji s Washington Postom
Upravo u toj kategoriji, medijski startup Twain odabran je kao jedan tri finalista, zajedno s Washington Postom, a konačni pobjednik bit će proglašen u listopadu na svečanoj dodjeli u New Yorku.
- Nadrealno nam je vidjeti Twain, koji postoji svega nekoliko mjeseci, u takvoj konkurenciji, izjavio je Miran Pavić, direktor i osnivač Twaina.
>>>FER: Startup inkubator SPOCK predstavlja ‘prvu generaciju’
Twain Technologies Inc. osnovan je u Sjedinjenim državama 2016. godine, a iza njega stoje Miran Pavić, inače direktor Telegram Media Grupe, i Mak Hodžić iz Hrvatske. O Twainu su već pisali strani mediji i cijenjene stručne publikacije poput Niemana Laba, a riječ je o mobilnoj aplikaciji koja, uz pomoć naprednih algoritama i umjetne inteligencije, korisnicima daje najrelevantnije vijesti.
Twain is one of the finalists for @WANIFRA_NA’s Digital Media Awards! https://t.co/YAF3TmkMRa #DMNA17 #DigitalMedia pic.twitter.com/4J5rsO6TGr
— Twain (@twainnews) September 13, 2017
Twainovi algoritmi u realnom vremenu pretražuju i analiziraju milijune stranica kako bi, uz pomoć kompleksnih procesa i izračuna, korisnicima otkrili nove sadržaje, autore, priče i izvore. Trenutna verzija Twaina prilagođena je za američko tržište, a dostupan je na iOS-u i Androidu.
>>>Prijavite se za PowerUp!, najveće europsko start-up natjecanje za tvrtke iz energetskog sektora
- Društvene mreže poput Facebooka i Twittera korisnicima daju sadržaj kakav su već lajkali, klikali ili gledali, kažu u Twainu.
- Što znači da postoji ogromna količina vijesti i priča koje ne vidimo, niti znamo da ih nismo vidjeli. To je do izražaja došlo tijekom američkih predsjedničkih izbora, gdje pristaše jedne strane nisu ni znali da postoje pristaše i argumenti druge. Drago nam je da su u WAN-IFRA prepoznali potencijal našeg pristupa, dodaju.
>>>WeWork: Pionir i lider dijeljenja uredskog prostora privukao još 3 milijarde dolara investicija
WAN-IFRA osnovana je 1948. godine, a danas predstavljaju 18 tisuća izdanja i 3 tisuće kompanija i startupova u 120 zemalja. Zalažu se za slobodu izražavanja, inovacije u izdavaštvu, spajanje tehnologije i novinarstva, a svake godine organiziraju nagrade i konferencije koje se smatraju najrelevantnijima na svijetu.
Više informacija dostupno je na poveznici.