Aktualno
StoryEditor

Stigao glo: BAT lansirao nov inovativan proizvod na hrvatsko tržište

06. Rujan 2018.

British American Tobacco (BAT) predstavio je u četvrtak u muzeju Mimara inovativan uređaj za zagrijavanje duhana - glo, koji je odsada dostupan i na hrvatskom tržištu. Inovacija dolazi tri godine nakon akvizicije TDR-a, a nudi iskustvo slično pušenju cigareta, koje je potencijalno manje štetno.

- Hrvatska je dobila priliku da bude jedno od prvih tržišta u regiji na kojima ćemo lansirati glo. Izuzetno sam ponosan što odraslim pušačima sada možemo ponuditi ovu potencijalno manje rizičnu alternativu cigaretama, kazao je Antal Bekefi, generalni direktor BAT-a za regiju Adria, na predstavljanju uređaja glo za koji će se neo stickovi (umetci) moći kupovati na više od 1300 prodajnih mjesta u Hrvatskoj.

glo je tipičan predstavnik nove generacije proizvoda kojem je glavni cilj omogućiti korisnicima konzumaciju duhanskih proizvoda te pritom što je moguće više smanjiti štetne posljedice. Tehnologija koja omogućuje da duhanski stickovi umetnuti u uređaj ne sagorijevaju, nego zagrijavaju duhan na maksimalnih 240 Celzijusevih stupnjeva, iznjedrila je proizvod koji je potencijalno manje štetan po zdravlje.

Bekefi je iskoristio priliku da istakne kako će do kraja godine BAT-ova ulaganja u Hrvatskoj od akvizicije TDR-a dosegnuti 45 milijuna eura. Hrvatska je postala središte BAT-ove regije Adria i nastavljamo s rastom proizvodnje, investicijama i zapošljavanjem, rekao je i konkretizirao kako je od preuzimanja proizvodnja u Hrvatskoj zabilježila rast za 50 posto, a broj zaposlenih 7 posto je veći. Što se tiče lansiranja uređaja nove generacije, napomenuo je kako je to dio BAT-ova nastojanja da postane predvodnik u transformaciji globalnog duhanskog biznisa i razvoja proizvoda smanjenog rizika za što su od 2012. godine uložili više od 2,5 milijarde dolara.

>>> Zavirili smo u srž velike ‘parne‘ transformacije u BAT-ovu R&D centru

- Hrvatska je dobila priliku biti među prvim državama u regiji u kojima ćemo predstaviti glo, zahvaljujući izvrsnoj tržišnoj poziciji i potrošačima koji rado prihvaćaju nove, inovativne proizvode. Prednosti uređaja glo uključuju više izbora za potrošače, potencijalno smanjeni rizik kao i potencijalnu uštedu za nacionalne javno zdravstvene sustave, izjavio je Josip Lozančić, direktor pravnih i regulatornih poslova BAT-a za regiju Adria.

https://youtu.be/eXy8kEOv-_k

Lozančić je upozorio i na to kako su zbog regulacija i nedovoljne uključenosti Svjetske zdravstvene organizacije u istraživanja, konzumenti jako slabo upoznati s novim proizvodima na tržištu. BAT je spreman provesti istraživanja u suradnji s domaćim zdravstvenim institucijama ako s druge strane postoji interes, naglasio je te još jednom izrazio nadu kako će nova generacija proizvoda podlijegati blažoj regulativi koja bi, prema njegovu mišljenju, trebala čak i poticati neke aktivnosti duhanske industrije koje nude proizvodne smanjene štetnosti.

glo izlazi na tržište uz neo™ sticks, duhanske umetke posebno izrađene za korištenje uz glo. neo™ sticks dolaze u širokoj ponudi okusa kako bi zadovoljili što raznovrsnije ukuse korisnika diljem svijeta. U Hrvatskoj će neo™ sticks biti dostupni u 3 arome – Navy Blue, Green i Citrine.

Predstavljanju glo-a prisustvovao je i glavni direktor BAT-a za znanost Chris Proctor koji je vrlo laički pojasnio kako pušači puše zbog nikotina, ali umiru od katrana koji nastaje gorenjem. Također, naveo je kako se konzumiranjem glo-a ne mora brinuti o pepelu, a uz to što ne ostavlja neugodan miris tipičan za cigarete, ne proizvodi se ni dim, već para u čijem je sastavu 90-95 posto manje štetnih tvari nego u dimu konvencionalne cigarete.

>>> British American Tobacco zapošljava 100 stručnjaka u Hrvatskoj

- U istraživanjima nam je prioritet bio ispitati pojedine štetne sastojke dima cigarete te smo zamijetili značajno smanjenje tih tvari u pari koju ispušta glo. Iako treba provesti dugoročna istraživanja, rezultati dosadašnjih istraživanja upućuju na potencijalno manju štetnost u usporedbi s pušenjem cigareta, pojasnio je dr. Proctor koji je zajedno s više od sto stručnjaka s pet kontinenata radio na razvoju proizvoda četiri godine.

U usporedbi s drugim sličnim inovacijama ostalih proizvođača, BAT-ovci prije svega ističu jednostavnost uporabe uređaja te  činjenicu kako jedno punjenje dostaje za 30 korištenja.

- Ovaj proizvod karakteriziraju vrhunski dizajn i jednostavnost korištenja. Nakon umetanja duhanskog umetka u uređaj, samo jednim klikom pokreće se mehanizam zagrijavanja. Za 40 sekundi uređaj dolazi do radne temperature. Kada je potpuno osvijetljen, uređaj je spreman za korištenje. Napredna elektronika neprestano nadzire temperaturu i onemogućuje pregrijavanje. U usporedbi s drugim uređajima nove generacije, sa samo jednim punjenjem uređaj se može koristiti do 30 puta, rekao je John Brady, direktor marketinga BAT-a za regiju Adria.

 


Pratite Lider na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]

 


 

25. travanj 2024 20:48