François Delion, postao je prvog lipnja novi generalni direktor Renault Nissan Adriatic, a samo dan nakon što je došao na novu poziciju odgovorio je na novinarski upit Lidera, tekst će biti objavljen u posebnom prilogu 1000 najvećih.
Poručio je Delion kako je cilj Renault Grupe daljni rast prodaje automobila Renaulta i Dacije; u prvih pet mjeseci ove godine Renaulta je prodano više od šest posto u odnosu na prošlu, dok je marka Dacia apsolutni pobjednik na tržištu u istom periodu s rastom od čak 33 posto. Osim toga, rast tržišta tih marki automobila za privatne kupce još je značajniji i iznosi više od 51 posto.
- Ambicije za ovu godinu su iznimno velike, a lansiranje novog Clija u rujnu kao našeg najuspješnijeg modela dosad, te obnova nekih drugih modela sigurno će nam pomoći da s Renaultom ostanemo u samom vrhu hrvatskog tržišta – rekao je Delion koji izgleda poput nestašnog mladića kojega je lakše zamisliti kao holivudskog glumca nego kao elitnog menadžera.