Aktualno
StoryEditor

Supružnici pokrenuli biznis kojem je dodatna vrijednost - popust

05. Ožujak 2019.

Namjeravate li kupiti stan u novogradnji u Hrvatskoj udružite se s potencijalnim kupcima stanova u zgradi koju ste odabrali te posredstvom portala Grupolovac ostvarite popust na kupovinu. Na pokretanje portala jedinstvenog u Hrvatskoj, a navodno i u svijetu, supružnici Željana i Karlo Pirić došli su prošle godine, a portal su pokrenuli nedavno. Prije nego li su osnovali tvrtku i pokrenuli portal šest mjeseci testirali su tržište kroz nekoliko ‘testnih kupnji’ kontaktirajući autokuće, banke i druge prodavaonice.

Portal je namijenjen onima koji žele ostvariti popust na proizvode ili usluge veće kapitalne vrijednosti poput automobila, stanova, mobitela, fotoaparata... Sve što treba učiniti da bi netko postao korisnik Grupolovca je registrirati se na portal što je besplatno. Nakon registracije zainteresirani može kreirati oglas ili se prijaviti na već postojeći, aktivni oglas.

- Ono po čemu je Grupolovac jedinstven jest činjenica da korisnici mogu samostalno definirati proizvod ili uslugu koju žele kupiti, zatim čekaju formiranje grupe, a na nama je da pronađemo najpovoljniju ponudu – kaže Željana Pirić.

Iako je odnedavno aktivan, Grupolovac je već omogućio kupovinu s popustom skupljih kućanskih aparata. Posljednji oglas realiziran je za kupnju robotskog usisavača čija je cijena bila 6.000 kuna. Ostvaren je popust na količinu od 10 posto (600 kuna), a cijena prijave na oglas je bila 100 kuna. Korisnik je pritom uštedio ukupno 500 kuna. Uštedio je pet puta više od cijene prijave na oglas, što Grupolovac jamči korisnicima.

Proces kupovine s popustom počinje kad korisnik besplatno kreira oglas nakon čega Grupolovac kontaktira tvrtke relevantne za proizvod ili uslugu definiranu u oglasu koji je u tom trenutku neaktivan - nije vidljiv na portalu. Grupolovac potom tvrtkama šalje upit koliki se popust može dobiti za pet, 10, 15, 20 ili više proizvoda ili usluga. Čim dobije odgovor, odabire tvrtku koja korisniku daje najbolje uvjete, potom oglas postavlja aktivnim (vidljivim na portalu) s istaknutim uvjetima. Korisnici se potom prijavljuju na oglas i tad već znaju uvjete i cijenu proizvoda ili usluge. Koliki će biti popust ovisi o broju korisnika, ali i o proizvodu. Primjerice, ako je cijena stana milijun kuna, a popust na skupnu kupnju pet posto, kupac će uštedjeti 50.000 kuna, dok Grupolovac ostvaruje 500 kuna provizije.

U slučaju kad oglas istekne, a broj prijavljenih korisnika je mali, pa se ne može ostvariti popust na količinu definiran u uvjetima oglasa, Grupolovac vraća korisniku uplaćeni novac.

22. studeni 2024 11:23