Najveća europska turistička grupa TUI objavila je u srijedu da se odlučila proširiti na tržište destinacijskih usluga kupnjom dijela specijalizirane španjolske hotelijerske grupe Hotelbeds.
TUI će platiti 110 milijuna eura u gotovini za dio poslovanja španjolske grupe koju su prodali 2016. godine za 1,2 milijarde dolara. Izvršni direktor TUI-ja Fritz Joussen objašnjava da tada nije bilo moguće odvojiti poslovanje destinacijskih usluga, koje sada po njemu otkupljuju po povoljnijoj cijeni.
>>>Valamar Riviera i TUI UK sklopili ugovor za 2018. vrijedan oko 80 milijuna kuna
Iz TUI-ja navode da će se aktualnom akvizicijom proširiti na tržište destinacijskih usluga, čija se vrijednost procjenjuje na oko 140 milijardi eura a raste oko sedam posto godišnje.
U turističkom divu žele klijentima tijekom odmora nuditi personalizirane proizvode, poput boljih sjedala u zrakoplovima, posebnih hotelskih soba i izbora aktivnosti na odredištu.
>>>Hoteli Tučepi za 31,5 milijuna eura TUI-ju prodali 50 posto Punte Zlatarac
Joussen ističe da TUI želi iskoristiti razdoblje između bukiranja i odlaska na odmor, koje obično traje oko četiri mjeseca, za prodaju dodatnih aktivnosti, poput vođenih i tura električnim romobilima segway na odredištu.
- U tom razdoblju možemo doslovno ekskluzivno nuditi takve usluge klijentima, rekao je Joussen novinarima.
Tržište destinacijskih usluga iznimno je fragmentirano, uz sadašnjih do 350.000 "mikro dobavljača" s kojima TUI želi tješnje surađivati, dodaje čelnik vodeće europske turističke kompanije.