Thomas Magill novi je partner u Deloitteu Hrvatska, zadužen za razvoj usluga revizije i savjetovanja u Hrvatskoj.
Magill ima više od 20 godina poslovnog i menadžerskog iskustva u pružanju financijskih usluga u području bankarstva i tržišta kapitala. Tijekom karijere sudjelovao je u raznim aspektima privatnog, poslovnog, investicijskog i trgovačkog bankarstva. Osim toga, ima mnogo iskustva u rizičnom i kreditnom poslovanju te je podrobno upoznat s Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja (MSFI).
Prije no što se pridružio Deloitteu, Thomas je bio na poziciji partnera u PwC-u, sa sjedištem u Južnoj Africi.
Promjena ima i u grupi Tetra Laval, Adolfo Orive imenovan je predsjednikom i glavnim izvršnim direktorom tvrtke Tetra Pak od 1. travnja 2019. godine.
Na poziciji će zamijeniti Dennisa Jönssona, koji se povlači nakon 14 godina na funkciji i 36 godina u tvrtki.
Orive je trenutno potpredsjednik klastera za Sjevernu, Srednju i Južnu Ameriku, a pridružio se tvrtki Tetra Pak 1993. godine.
Prije svoje sadašnje pozicije bio je na nekoliko rukovodećih pozicija u grupi, uključujući pozicije izvršnog direktora za Kolumbiju, Španjolsku i potpredsjednika klastera za Sjevernu i Središnju Europu. Globalnom rukovodećem timu tvrtke Tetra Pak Orive se pridružio 2014. godine.
Gospodin Orive (55) diplomirao je industrijski inženjering na sveučilištu Ibero-American University (IBERO) u Meksiku i magistrirao poslovnu administraciju na institutu Mexico Autonomous Institute of Technology (ITAM) u Meksiku.
Promjene slijede i u tvrtki Sony Europe Limited. Aktualni predsjednik tvrtke Shigeru Kumekawa vraća se u Tokio nakon što je imenovan na poziciju izvršnog direktora i predsjednika Sony Marketing Inc., počevši od 1. travnja 2019. godine. Na čelu tvrtke zamijenit će ga Hideyuki Furumi, aktualni izvršni potpredsjednik i rukovoditelj marketinga prodaje u tvrtki Sony Mobile Communications Inc.
[caption id="attachment_372485" align="aligncenter" width="750"] Hideyuki Furumi i Shigeru Kumekawa[/caption]
Kumekawa je igrao ključnu ulogu u realizaciji stabilnog rasta tvrtke Sony Europe od 2016. godine, kada je preuzeo rukovođenje poslovanjem u području elektronike u 40 zemalja Europe, neprekidno unaprjeđujući način rada. Prethodno je iz Moskve vodio poslove u Rusiji i na tržištima ZND, a neposredno prije toga je radio na tržištima u Maleziji, Nizozemskoj i zemljama Perzijskog zaljeva. Pored toga, u prethodnom periodu je proveo ukupno osam godina na rukovodećoj poziciji u marketingu audio i video proizvoda široke potrošnje (CAV) u tvrtki Sony Marketing Japan.
Furumi je na čelu globalne prodaje i marketinga u području mobilne tehnologije od 2016. godine, a prije toga nalazio se na čelu globalne UX/proizvodne strategije za sve kategorije proizvoda, marketinga za VAIO PC poslovanje u SAD i poslovanja s televizorima u Europi, kao i marketinga za CAV proizvode na Tajlandu i u Singapuru.