Algoritam, Profil i Mozaik ujedinili su svoja prodajna mjesta, te će od 1. svibnja poslovati pod novim imenom Algoritam-Profil- Mozaik objavili su danas čelnici tih kuća.
Nakon šest mjeseci pregovora danas je predstavljena ujedinjenja maloprodajna mreža koju čini knjižare Algoritma, Mozaika i Profila. Tako će se zajednički artikli njih 150 tisuća moći kupiti na skoro 40 prodajnih mjesta u čitavoj Hrvatskoj. Branko Šoštarić, dugogodišnji direktor Algoritma, preuzet će mjesto predsjednika Uprave novog poduzeća, a uz njega u Upravi bit će Minela Barbarić i Nicika Minevski dosadašnji direktori Profil Mozaika.
- Cilj je ovoga da našim kupcima ponudimo nešto više, a ideja postoji šest mjeseci. Kada smo sjeli ispalo je da je ovo jedini način da pokušamo napraviti korak naprijed. Dosadašnju energiju koju smo koristili međusobno se boreći sad ćemo usmjeriti u to da kupcima omogućimo bolje uvjete kupnje – rekao je Neven Antičević, član Uprave Algoritma.
Mozaik i Profil imaju iskustva u spajanju maloprodaja od prije dvije godine, a sada se nadaju da će se to im ponovo isplatiti.
- Ovo je najbolja kombinacija, a svi partneri vjeruju da je to ujedno i dobitna kombinacija. Naše veliko pozitivno iskustvo iz prvog spajanja prije dvije godine sada će dobiti novu dimenziju. Svi smo bili različiti i svatko je nešto radio jako dobro, a sada ćemo to ujediniti i nadam se kupcima pružiti još bolju uslugu – rekao je Bojan Vidmar, direktor Mozaik knjige.
Daniel Žderić iz Profila rekao je da će surađivati sa svim nakladnicima i da žele postati mjesto za kulturu.
- Mi se želimo što bolje pripremiti za digitalno dobo koje jako brzo dolazi. Ovakva okrupnjavanja u knjižarskom sektoru su prisutna u cijeloj Europi, te smo i mi na tom tragu. Pozivamo i ostale knjižare da nam se priključe u ovom projektu ako žele. Mi nikome nećemo zatvoriti vrata – rekao je Žderić.
Predsjednik Uprave novog poduzeća Branko Šoštarić istaknuo je da pravi posao tek sad slijedi.
- Podijelili smo projekt u tri faze. U prvoj do kraja travnja ćemo uskladiti naše baze koje imaju preko 150 tisuća artikala. Nakon toga slijedi punjenje polica i uhodovanja da bi na jesen krenuli punim pogonom. Nadamo se da ćemo već 2015. godine donijeti dobit i zadovoljstvo svim partnerima u ovom projektu –zaključio je.