
AutoZubak Neostar servis automobila certificirani ICERTIAS Customers' Friend

AutoZubak d.o.o. sa svojim servisom automobila Neostar je, uz potpisivanje Deklaracije ICERTIAS Customers' Friend, ušao u ICERTIAS Customers' Friend (hrv. Prijatelj Kupaca) program švicarske certifikacijske organizacije ICERTIAS - International Certification Association GmbH.
Pouzdan i prijateljski pristup, visokokvalificirano osoblje, fiksna cijena paketa i dodatne pogodnosti te izvrsna korisnička podrška koju AutoZubak Neostar pruža svojim klijentima, prepoznali su vlasnici vozila u Hrvatskoj, tvrde u ovoj kući.
Svoje zadovoljstvo AutoZubak Neostar uslugama servisa vozila, dodaju, većina hrvatskih građana potvrdila je dodjeljujući AutoZubak Neostar servisnim uslugama najveći broj svojih glasova u kategoriji „Lanac servisa za automobile s najvećom razinom korisničkog iskustva“.
Navedeni uspjeh AutoZubak Neostar ostvario je u istraživanju tržišta ICERTIAS Customers' Friend Croatia 2015/2016, koje je u Hrvatskoj u srpnju 2015. godine provela međunarodna certifikacijska kuća ICERTIAS.
Pitanje postavljeno u navedenom istraživanju, a na koje je većina ispitanika najviše puta odgovorila: AutoZubak Neostar, glasilo je:
„Navedite naziv LANCA SERVISA ZA AUTOMOBILE koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vama bliskih osoba nudi najveću razinu korisničkog iskustva kada je riječ o uslugama SERVISIRANJA VOZILA - onaj u kojem se vi kao klijent osjećate zadovoljni i cijenjeni i koji nudi toliko visoku razinu usluge da ga od srca možete preporučiti svojim najboljim prijateljima, rođacima i kolegama:“
Ovim izvanrednim uspjehom na hrvatskom tržištu, AutoZubak Neostar servis automobila postao je najnoviji nositelj certifikata „Prijatelj Kupaca“, te time ima pravo isticati certifikacijsku oznaku - medalju "ICERTIAS Customers' Friend - VRHUNSKA USLUGA", zaključuju u ovoj tvrtki.
