Za kompaniju Bayer lanjska je 2014. godina bila iznimno uspješna, operativno i strateški, štoviše kompanija je postigla rekordne rezultate u prodaji i EBITDA-u, pohvalio se Marijn Dekkers, predsjednik uprave 151. godinu stare kompanije na godišnjem predstavljanju financijskih rezultata u sjedištu u njemačkom Leverkusenu
- Lani smo odredili smjer koji će dugoročno oblikovati budućnost Bayera. Odlučili smo odvojiti jednu od tri ključne podgrupe, odnosno Materijal Science (proizvodnja polimera) te s Bayer Health Care (očuvanje ljudskog i životinjskog zdravlja) i Corp Science (agrikultura) oblikovati tvrtku u pravu Life Science kompaniju – pojasnio je Dekkers.
Inače sve tri podgrupe zabilježile su povećanje prodaje, a na razini grupe riječ je o ukupno 42,239 milijuna eura. EBIT je napredovao po stopi od 11,6 posto, do iznosa od 5,506 milijuna eura, a EBITD je povećan 4,9 posto, odnosno do 8,812 milijuna eura. Neto dobit povećana je 7,4 posto, odnosno iznosila je 3,426 milijuna eura. A kako bi ojačali LifeScience poslovanje (HealthCare i CorpScience) Bayer je lani ušao u akvizicije, odnosno preuzeo Merck&Co (za 14,2 milijarde dolara), te norveške kompanije Algeta (s kojom već neko vrijeme razvijaju lijek protiv tumora Xolfigo).
Gledano po grupama HealtCare je rastao 5,6 posto, odnosno ostvario 19,975 milijuna eura, CorpScience 7,7 posto što iznosi 9,494 milijuna eura, a MaterialScience rastao je 3,7 posto i ostvario 1,651 milijun eura. Još se u Upravnom odboru raspravlja hoće li MaterialScience do 2016. biti prodan na burzi kroz IPO ili spin-off. I u sljedećim godinama Bayer će nastojati uvećavati ulaganja u istraživanje i razvoj, ove godine za 10 posto, što znači investiranje od 4 milijarde eura.
- Naši su dioničari pratili stabilan rast naših dividendi, pa je Upravnom odboru predloženo povećanje dividendi za 2014. godinu za 15 centi, odnosno vrijednosti od 2,25 po dionici – izjavio je Johannes Dietsch, član Uprave.
A u Hrvatskoj Bayer grupa ostvarila je 129,7 milijuna kuna prihoda. Na malim tržištima poput našeg te regije bivše Jugoslavije Bayer je prisutan s tek manjim setom proizvoda, ponajviše, kažu, jer su njihovi originalni lijekovi izuzetne kvalitete i cjenovno skuplji od generika koje ta tržišta mahom preferiraju.