Poslovna scena
StoryEditor

Borovo predstavilo Umagosice, startasice brendirane prema vizualnom identitetu Umaga

11. Svibanj 2016.

Na info punktovima Istria Experience u sklopu turističkih kompleksa Istraturista iz Umaga za mjesec i pol dana turisti će moći kupiti originalan suvenir velike dodane vrijednosti - Umagosice, startasice Borova, brendirane prema vizualnom identitetu Umaga.

Danas su Umagosice na tiskovnoj konferenciji, održanoj u Laubi u Zagrebu, predstavili Jelica Panić, voditeljica destinacijskog marketinga Istraturista, Martina Tomljenović, voditeljica sektora marketinga Borovo, Dubravko Šimenc, voditelj brenda Startas Borovo, Damir Rupčić, voditelj projekata Borovo, i Iva Ćurković  Spajić, dizajnerica Borova.

U probnoj kolekciji nalazi se šest modela Umagosica u 500 pari, dječjih, ženskih i muških, koje simboliziraju more, sport, prirodu i gourmet ponudu Umaga, koje će se moći kupiti samo u hotelima Istraturista po cijeni od 200 do 300 kuna. Panić je istaknula da vjeruje kako će kolekcija izazvati veliko zanimanje turista i očekuje suradnju s Borovom i u idućim sezonama, te da Istraturist priprema još niz novih sadržaja kojima želi privući turiste, ali i promovirati hrvatski turizam.

Tomljenović je naglasila da su Umagosice hrvatski proizvod od prirodnih materijala koje su tijekom procesa proizvodnje prošle kroz dvadeset ruku djelatnica Borova jer se radi o ručnom radu. Istaknula je da su u Istraturistu prepoznali ideju i prijedlog Borova te započeli suradnju na obostrano zadovoljstvo. Borovo ove godine obilježava 85 godina postojanja, a u posljednje dvije i pol godine, nakon što je na mjesto predsjednika Uprave došao Gordan Kolundžić, tvrtka se poput feniksa podigla iz ponora i na tržište plasirala nekoliko novih brendova, te rebrendirala stare. Borovo je počelo  proizvoditi personaliziranu obuću po ideji Rupčića, a dizajnerica Ćurković Spajić je kreira. Dok je kreirala Umagosice bio joj je cilj da krajnji korisnici prepoznaju ovaj proizvod, suvenir koji ima veliku uporabnu vrijednosti. Što ova suradnja znači za Borovo objasnio je Šimnec.

-Ovdje se radi o domoljubnoj ekonomiji, koja je u slučaju Borova i Vukovara vrlo važna, a što je tvrtka Istraturist prepoznala - istaknuo je Šimenc. Na tiskovnoj konferenciji bili su i Robert Pauletić, zamjenik ministra turizma, Gordana Brcković i Željko Pravdić, pomoćnici ministra gospodarstva, te Krešimir Borovac i Dražen Vitez, predstavnici MUP-a, jedne od rijetkih državnih institucija koja kupuje obuću Borova iako je ta tvrtka u vlasništvu države.

22. studeni 2024 01:01