Branka Slaveska postaje nova predsjednica Uprave Karlovačke pivovare

Početkom prosinca funkciju predsjednice Uprave Karlovačke pivovare i službeno će preuzeti Branka Slaveska, koju je na današnjoj konferenciji za novinare predstavio sadašnji predsjednik Uprave Alexander Gerschbacher, koji nakon tri i pol godine provedenih na čelu Karlovačke pivovare odlazi u Heinekenovu kompaniju u Vijetnamu.
Branka Slaveska ima široko iskustvo u industriji pića uključujući strateško planiranje i razvoj poslovanja. U kompaniji Heineken radi od 2006. godine. Prije dolaska u Karlovačku pivovaru, bila je direktorica provedbe prodajnih aktivnosti u kompaniji Heineken Rusija. Radila je i u kompaniji Heineken Bjelorusija gdje je bila direktorica prodaje i distribucije. Prije toga, radila je za Heinekenovu regiju Središnje i istočne Europe kao rukovoditelj razvoja kanala. Tijekom karijere, Branka je radila i za vinariju Tikveš u Makedoniji te u Pivari Skopje. Rođena je i odrasla u Makedoniji.
Najavljući svoj službeni dolazak u Karlovac početkom prosinca Slaveska je kazala kako će učiniti sve na jačanju reputacije Karlovačkog i ostalih brendova Karlovačke pivovare. Slaveska je istaknula primjer iz Bjelorusije, gdje je Heineken od četvrtoplasiranog takmaca na pivarskom tržištu postao tržišni lider.
- Karlovačka pivovara je uspješna kompanija s dugom tradicijom i odličnim brendovima poznatima i izvan Hrvatske. Kao predsjednica Uprave nastavit ću raditi na snažnim temeljima koje kompanija ima i dat ću sve od sebe kako bismo dodatno unaprijedili poslovanje – kazala je Slaveska.
Predsjednik uprave na odlasku Gerschbacher svoje je djelovanje u Karlovačkoj pivovari opisao kroz pet inicijativa - razvoj palete novih proizvoda i brendova, osiguranje i dokazivanje financijske stabilnosti i u kriznim vremenima, investicijski ciklus u varionici, punionici i tretmanu otpadnih voda, razvoj pivske kulture, te jačanje filozofije odgovornog poslovanja. Kao možda svoj najvidljiviji potez Gerschbacher je istakao lansiranje Karlovačko radlera.
S obzirom da je na području Azije/Oceanije najizraženija pivska tržišna ekspanzija, Gerschbacher se se u Vijetnamu i sasvim drugačijem kulturološkom okruženju pozabaviti jačanjem pozicije tamošnje velike Heinekenove akvizicije, financijski već i sad jedne od najvažnijih u čitavoj grupaciji Heineken.