Poslovna scena

City Center one osvojio međunarodnu marketinšku nagradu za projekt Žuta srijeda

Marketinški projekt City Centera one - Žuta srijeda - osvojio je Solal Marketing Award, cijenjenu međunarodnu marketinšku nagradu koja je dodijeljena u svibnju u Amsterdamu.

Nagradu dodjeljuje International Council of Shopping Centers (ICSC), a njihov stručni žiri, sastavljen od 17 članova iz cijele Europe zaključio je da se od 14 nominiranih projekta Žuta srijeda ističe kao kreativna i originalna te zaslužuje ovu prestižnu nagradu.

City Center one s humanitarnim projektom 'Daj 5 za Petrinju bez mina' prošle je godine osvojio međunarodno priznanje ICSC European Community Support Award te 5.000 dolara koje je usmjerio obiteljima poginulih pirotehničara.

Već svima dobro poznata Žuta srijeda – nevjerojatni popusti u City Centeru one svake prve srijede u mjesecu – uz povjerenje kupaca, dobila je i međunarodnu potvrdu kvalitete, a marketing tim City Centera one i ZOO kreativna agencija nagradu za kreativnost i uspješnu realizaciju.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju