Poslovna scena
StoryEditor

DHL očekuje rast na krilima malog i srednjeg poduzetništva

01. Kolovoz 2013.
Piše:
lider.media

Hrvatska je u regiji južne i istočne Europe, ali i zemalja bivše Sovjetskog Saveza vrlo važno i perspektivno tržište, barem što se tiče logističkih i kurirskih usluga. Kazao je to za Lider Adrian Marley, DHL-ov direktor spomenute regije koji u Hrvatskoj najviše očekuje od malih i srednjih poduzetnika.

-Naše poslovanje u Hrvatskoj je prilično uravnoteženo, no ipak svoje usluge u najvećem obujmu nudimo malim i srednjim poduzetnicima koji su prepoznali našu kvalitetu. Hrvatska ima golem potencijal što se malog poduzetništva tiče – uz pomoć DHL-a, istarsko maslinovo ulje od ulijevanja u bocu do Sydneya može doći za 24 sata, a to je ono što potrošač danas želi – svježinu i brzinu- veli Marley.

Na krilima malog poduzetništva i lakšeg kretanja roba nakon hrvatskog ulaska u Europsku uniju, Marley očekuje i daljnji rast DHL-a na domaćem tržištu. Ta tvrtka je u punom smislu u Hrvatskoj prisutna od 1993. godine, zapošljava 120 ljudi te bilježi stabilan godišnji rast prihoda od tri posto, što se očekuje i u budućnosti.

U uspjehu DHL-ova poslovanja u zemlji ovise i buduće investicije, a Marley objašnjava kako DHL nema striktne godišnje ili petogodišnje planove, već se odluke donose po ‘rolling planu‘, tj. prilagođavaju se tržišnim uvjetima.

-Lani smo se primjerice odlučili za dodatnu obuku svih naših zaposlenika na globalnoj razini – 100.000 naših radnika prošlo je kroz najveći program obuke u povijesti u kojem smo svakog radnika upoznali sa izvornom idejom kompanije – objašnjava Marley. Cilj cijele obuke je smanjenje troškova i pogrešaka principom 0-10-100. Naime, ako narudžba bez pogreške dođe do konačnog korisnika, ekstra trošak je nula dolara. Pogriješili li se u administraciji ili transportu, ekstra trošak iznosi 10 dolara, dok su najskuplje pogreške one u kojima naručitelj dobije potpuno pogrešni paket, što stvara sto dolara dodatnog troška.

Srebrenka Saks, direktorica hrvatske podružnice DHL-a očekuje da će u budućnosti nastaviti rasti potražnja za njihovim uslugama, što će rezultirati rastom kapaciteta i ulaganja. Što se tiče komentara da u Hrvatskoj svatko može biti kurir i da ih ionako ima previše, Saks i Maryel kažu da ih takve riječi uopće ne zabrinjavaju, čak štoviše, pozdravljaju konkurenciju koja sve na tržištu tjera da budu bolji.

20. travanj 2024 13:55