Repsly, do nedavno poznat pod imenom Salespod, osigurao je 1,25 milijuna dolara investicije od Lauchpad Venture grupe iz Bostona, zatim First Beverage grupe iz Los Angelesa, te K5 Venturesa iz Njemačke.
Repsly, osnovan u Hrvatskoj pod imenom Salespod 2010-te, trenutno koristi preko 200 tvrtki u više od 40 zemalja. Nike Golf, L‘Oreal, KIA Motors, Keune, Philips, Franck su samo neki od klijenata koji koriste Repsly za mobilno prikupljanje i analizu podataka i unapređenje terenskih aktivnosti.
Tom First, član uprave First Beverage Ventures i osnivač Nantucket Nectarsa izjavio je da se grupa zainteresirala za Repsly jer se radi o odličnom rješenju za tvrtke koje se bave prodajom robe široke potrošnje kroz maloprodajne kanale.
- Veselimo se što smo postali dio Repslya, ne samo zbog velikog utjecaja koji on ima na tvrtke koje se bave prodajom hrane i pića, nego i zato što je mogućnost primjene u svim vrstama terenskih djelatnosti ogromna - kazao je.
Repsly će investirana sredstva iskoristiti za financiranje rasta.
- Razvili smo proizvod koji značajno unapređuje provođenje terenskih procesa i mnoge tvrtke u svijetu su to prepoznale. Ova runda investicije će nam omogućiti agresivnije širenje glasa o Repslyu i brži rast - rekao je osnivač i predsjednik uprave Marko Kovač.
Na poziciji direktora marketinga nedavno je angažiran Richard April čiji je primarni zadatak izgradnja prodajno-marketinške infrastrukture.
Tim Curran, član uprave Repslya i Launchpad Venture grupe, rekao je:
- Pratim i savjetujem Repsly već više od godinu dana, jer su me privukle reference i izrazito pozitivna iskustva klijenata, troznamenkasti organski rast prihoda i vrlo kvalitetno rješenje koje nadilazi očekivanja ciljane tržišne skupine.
Uz širenje marketinškog dijela tvrtke u Bostonu, u planu je i povećanje razvojnog tima u Zagrebu. Osim toga, važno je napomenuti da većinsko vlasništvo nad tvrtkom i proizvodom i dalje ostaje u Hrvatskoj.