Autobusni operater FlixBus najavio je u petak širenje svog poslovanja u Hrvatskoj, povezivanjem Slavonije s više od 800 destinacija u ostatku Europe, a objavio je i širenje svog poslovanja na europskom tržištu nakon udruživanja s jednom od najvećih europskih autobusnih prijevoznika, Megabusom.
FlixBus, njemački start-up koji postoji od 2013. godine, predstavit će, naime, slijedećeg tjedna svoje uslugu povezivanja Osijeka, Vukovara, Vinkovaca, Slavonskog Broda i drugih gradova istočne Hrvatske svakodnevnim autobusnim linijama sa Slovenijom, Austrijom i Njemačkom. Uz presjedanje u nekim od glavnih čvorišta, poput Zagreba, Ljubljane, Münchena ili Stuttgarta, putnici iz Slavonije će moći i nastaviti putovanje i u ostale dijelove Europe.
Taj je autobusni operater u tri godine poslovanja proširio mrežu autobusa na 800 destinacija te 19 zemalja, okupivši oko sebe 250 autobusnih partnera diljem Europe te preuzevši neke od najvećih konkurenata na tržištu. Jedan od hrvatskih partnera, s kojim će realizirati širenje svoje ponude na Slavoniju, je autobusni prijevoznik Slavonija Bus.
FlixBus je na hrvatskom tržištu prisutan od sredine lipnja ove godine, kada je otvorio svoju podružnicu u Zagrebu kao odskočnu dasku za širenje na središnju i istočnu Europu, a uz Slavonija Bus, partneri su mu za sada i Brioni Pula, Vincek prijevoz te Prijevoz Knežević.
FlixBus se udružuje s Megabusom
Još širu mrežu putovanja po Europi FlixBus najavljuje i nakon povezivanja s dosadašnjim konkurentnom, Megabus.com-om, odnosno integracijom njegove mreže linija u Njemačkoj, Italiji, Francuskoj, Nizozemskoj, Belgiji te unutar Velike Britanije.
Megabus.com je dio Stagecoach Grupe, vodećeg prijevoznika u Velikoj Britaniji, Americi te Kanadi, a upravljanje europskim tržištem ovim je udruživanjem prepustio FlixBusu, odnosno sve linije iz Megabus.com mreže ulaze u FlixBus sustav prodaje.
Iz FlixBusa pritom ističu da će ovim širenjem mreže i Hrvatska imati određenih prednosti zbog postojećih linijskih veza s Münchenom, koji predstavlja jedno od važniji čvorišta iz kojih putnici iz Hrvatske nastavljaju svoja putovanja dalje u Europu.
Nakon što su u 2015. godini prevezli više od 25 milijuna putnika, iz FlixBusa kažu kako su do kraja ove godine očekivali da taj broj poraste na više od 35 milijuna putnika no da se nakon ovog udruživanja očekuje porast i do 50 posto.
FlixBus je u ovom poslovnom modelu autobusnog prijevoza zadužen za mrežno planiranje, korisničku podršku, upravljanje kvalitetom, marketing i prodaju, kao i za sustav prodaje karata, upravljanje cijenama te razvojem poslovanja, dok su regionalni autobusni partneri odgovorni za prijevoz.
- Kao kombinacija tehnološkog start-upa, online platforme i prijevozničke tvrtke, FlixBus je uspio uznemiriti europsko tržište putovanja te se izdići nad globalnim igračima tvoreći tako mrežu od 100.000 dnevnih veza, sada već u gotovo 900 destinacija te 20 zemalja do kraja srpnja, zaključuju iz FlixBusa.