Poslovna scena

FOX MEDIA novo ime prodajnog tima Fox International Channels

Od 1. listopada 2015., prodajni tim Fox International Channels (FIC) nastupa na tržištu pod imenom FOX MEDIA. Ova promjena istovremeno će zaživjeti i u Hrvatskoj i na globalnoj razini. U Hrvatskoj je prodajni tim FOX-a prisutan već gotovo dvije godine te je u tom razdoblju značajno podigao razinu suradnje s oglašivačima, klijentima i agencijama.

FOX MEDIA će, kao i do sada, zastupati kanale FOX, FOXLife, FOXCrime, National Geographic i 24Kitchen, te Discovery Channel i TLC, kanale koji su od prije godinu dana o portfelju FIC-a . Pod novim imenom i s proširenim portfeljom kanala, FOX MEDIA će dodatno unaprijediti suradnju sa svojim partnerima, nudeći im nove i inovativne načine suradnje.

Penetracija payTV platformi u Hrvatskoj dosegla je oko 50% svih kućanstava: danas je tako kabelska, IPTV ili satelitska televizija prisutna u 750.000 kućanstava, a taj je broj iz dana u dan i dalje u konstantnom porastu.

Kanali koje zastupa FOX Media čini najznačajniji dio ukupne payTV ponude u Hrvatskoj. Čak 5 kanala prisutno je u više od 90% domova koji gledaju payTV kanale, a o njihovoj popularnosti najbolje govori podatak kako se, prema istraživanju provedenom metodom intervjua na 600 ispitanika, među top 7 najomiljenih payTV kanala nalazi čak 5 kanala koje zastupa FOX Media.

Također, važno je napomenuti i kako payTV kanali dokazano dostavljaju najveću gledanost upravo kod osoba veće kupovne moći te su tako, uz klasične oglasne ciljeve, najbolja oglašivačka platforma za oglašavanje premium brendova i proizvoda.

„Novo ime našeg prodajnog tima za nas ne znači samo rebranding nego pred nas stavlja i nove izazove: donosi nam još veću odgovornost u pružanju top-of-the-class usluge našim poslovnim partnerima, klijentima i agencijama, te pronalaženje optimalne kombinacije oglasnih rješenja za svakog od njih. U tome nam naravno pomaže što na sedam vrhunskih kanala koje zastupamo imamu programe i sadržaje najviše kvalitete.

Također, s obzirom da je već veliki broj oglašivača prepoznao snagu payTV-a, možda čak najizraženiju kod premium brandova, te da je payTV i dalje najbrže rastuća niša unutar televizijskog tržišta, što prepoznaje sve veći broj oglašivača, pred timom FOX media je da i dalje isporučuje vrhunske rezultate postojećim, ali i novim klijentima koji će ubrzo početi koristiti naše komunikacijske platforme“, rekao je Miro Bižić, direktor prodaje FOX Media.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci