Na vidiku je strateško partnerstvo između Francka i njemačkog Intersnacka kojim će hrvatska kompanija dobiti novi zamah na tržištu snacka, a u njihovoj tvornici čipsa u Hercegovcu trebali bi potaknuti nove investicije.
Poznavatelji stanja na tržištu kažu da je bilo pitanje hoće li Intersnack definitivno odustati od hrvatskog, čak i balkanskog tržišta (na hrvatskom mu je tržištu udio oko pet posto) ili će ući u partnerstvo s nekim jakim igračem u regiji, pa je upućenost na Franck, kažu, bila sasvim prirodna.
Intersnack je moćna svjetska tvrtka s 2,4 milijarde eura godišnjeg prometa, ali nije imala jak utjecaj na tržištu regije, a Franck sa svojim brendovima Čipi čips, My chips i čipsom koji prži kao Konzumovu robnu marku zauzima više od 50 posto tržišta. Ista je situacija i s Franckovim flips-proizvodima Kroki kroket i Tip Top. Očekuje se da bi Franck tim dogovorom mogao i povećati tržišni udio u Hrvatskoj, kao i u Bosni i Hercegovini, gdje je također jedan od jačih igrača. Pregovori su pri kraju, kažu naši izvori, pa iako je teško odrediti datum dogovora, na to upućuju i aktivnosti spomenutih partnera.
Cijeli tekst možete pročitati u novom broju Lidera.