Poslovna scena
StoryEditor

Franck preuzima distribuciju proizvoda Intersnacka

14. Prosinac 2015.
Piše:
lider.media

Adria Snack Company d.o.o. upravljat će zajedničkim marketinškim i prodajnim nastupom brendova oba partnera s ciljem jačeg pozicioniranja na tržištima regije Adria. U planu je obogaćivanje snack programa te ulaganja u modernizaciju i širenje proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj.

Od 1. siječnja 2016. godine, Franck preuzima distribuciju proizvoda Intersnacka za tržište Hrvatske čime preuzima odgovornost za distribuciju cjelokupnog asortimana Adria Snack Company d.o.o.  Ova distribucija predstavlja jedan detalj suradnje dvaju partnera u okviru novoformiranog društva Adria Snack Company d.o.o. koje je krenulo s radom 1. listopada 2015. Adria Snack Company d.o.o. je joint venture partnerstvo između Francka, lidera na hrvatskom tržištu snacka i Intersnacka, vodećeg proizvođača snack asortimana u Europi, s ciljem snažnijeg pozicioniranja na tržištima regije Adria. Partnerstvo podrazumijeva zajednički marketinški i prodajni nastup, obogaćivanje snack programa te ulaganja u modernizaciju i širenje proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj.  

Izdvajanjem snack poslovanja u posebno društvo, Franckov cilj je osnažiti menadžerski tim koji će biti zadužen isključivo za upravljanje biznisom snacka. Ovom organizacijskom promjenom Franck nastavlja razvijati poslovanje s kavom, čajem i kavovinama u sklopu platforme „Kuće toplih napitaka“, dok se s Adria Snack Company d.o.o. fokusira na biznis slanog snacka, koji zahtjeva drugačiji prodajni i marketinški pristup u odnosu na tople napitke. Time su ojačani temelji dugoročne strategije koja uključuje konsolidaciju biznisa snacka, daljnji razvoj poslovanja i jače širenje na tržištima regije Adria.

- U biznisu snacka već smo odavno prerasli lokalno tržište i potrebna nam je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Suradnja s Intersnackom stvara pretpostavke za realizaciju bržeg i značajnijeg investicijskog ciklusa, modernizaciju i unapređivanje proizvodnje u Hrvatskoj, inovacije u pakiranjima te posebno važnom dijelu istraživanja i razvoja novih proizvoda kao i bržu primjenu svjetskih trendova iz kategorije snacka. Uz sve navedeno, naš izbor Internacka kao partnera u realizaciji ovih ambicioznih planova je i uzajamno povjerenje izgrađeno kroz dugogodišnju suradnju i razmjenu iskustava u proizvodnji. Činjenica da smo obostrano prepoznali jasnu ekonomsku logiku za zajedničko ulaganje te da tržište zahtjeva obogaćenu ponudu drži nas u uvjerenju da smo pokrenuli uspješan partnerski projekt, istaknuo je Ivan Artuković, član Uprave Francka. 

Adria Snack Company d.o.o. upravljat će portfeljem koji uključuje snack asortiman Francka kao i asortiman Intersnacka, koji će društvo uvoziti za tržišta regije. U Hrvatskoj Adria Snack Company d.o.o. sa svojim brendovima količinski i vrijednosno drži 23% ukupnog tržišta snacka te gotovo 45% tržišta čipsa, a ako se u obzir uzme i proizvodnja privatnih marki, riječ je o više od 60% tržišta čipsa. U kontekstu obogaćene ponude, uz Intersnackove brendove poput Chia i Kelly‘sa, očekuje se još veći doprinos Franckovih uspješnih brendova kao što su Čipi Čips, My Chips, Kroki Kroket i Tip Top u ukupnom rezultatu Adria Snack Company d.o.o.

22. studeni 2024 09:36