U poslovnoj godini 2015./2016., koja je za dm-drogerie markt počela s 1. listopadom, taj će trgovački lanac u Hrvatskoj investirati novih 50 milijuna kuna kako bi broj prodavaonica s trenutačnih 154 povećao na 160.
S tom će brojkom dm ujedno obilježiti i dvadesetu godišnjicu otvaranja prvog dućana u Hrvatskoj.
Na konferenciji za novinare, na kojoj je cjelokupna Uprava dm-a, predvođena direktorom Mirkom Mrakužićem, predstavila rezultate poslovanja u prethodnoj poslovnoj godini, iznesen je podatak da je tvrtka približila drugoj milijardi kuna godišnjeg prometa (točnije, iznosio je 1,964 milijarde kuna), pri čemu je ostvareno 70 milijuna kuna dobiti. Uudio dm-a na ukupnom tržištu drogerijskih proizvoda dosegnuo je 26,78 posto.
- Kada smo 1996. godine otvorili prvu prodavaonicu u Hrvatskoj, s desetak djelatnika i bez velike logistike, vjerovali smo kako se možemo timski razvijati i rasti s tvrtkom. Danas, uz prosječnu plaću u prodavaonicama višu od 8.600 kuna, djelatnike i dalje potičemo na profesionalni i osobni razvoj. Organizirali smo 96 radionica i seminara za djelatnike te potaknuli njih 593 da se uključe u volonterske aktivnosti u svojoj zajednici - izjavila je Ana Fostač Krilčić, voditeljica Resora ljudskih resursa u dm-u.