MOL Grupa je u ponedjeljak dovršila preuzimanje kompanije ENI Hungaria koja pod svojim upravljanjem ima 173 Agipove benzinske postaje u Mađarskoj (uključujući lokacije u svom vlasništvu) te veleprodaju na istome tržištu (bez veleprodaje maziva pod brendom ENI-ja). S ovom akvizicijom maloprodajnu mrežu MOL Grupe čini više od 2000 benzinskih postaja u deset zemalja srednjoistočne Europe. Nakon ove akvizicije MOL-ova maloprodajna mreža povećana je na više od 500 benzinskih postaja na teritoriju Mađarske.
https://www.youtube.com/watch?v=jfsP-jdGHZQ
Najnovije proširenje maloprodajne mreže povećava prisutnost MOL Grupe na lokacijama gdje je konkurencija ograničena i poboljšava pristup potrošačima na dobro pozicioniranim lokacijama u Budimpešti te na autocestama. Kroz integraciju svoje maloprodajne mreže MOL će ostvariti značajan sinergijski efekt maloprodaje i veleprodaje te optimizirati troškove.
- Zaključivši ovu akviziciju dodatno smo proširili tržište za svoje rafinerije te osigurali veći profit svojih prodajnih aktivnosti. Akvizicija i integracija oko 450 benzinskih postaja u SIE u posljednje dvije godine vodi nas sve bliže ostvarenju našeg strateškog cilja do 2017., a to je povećanje količine prodanog benzina za više od 25%. Nadalje, zahvaljujući regionalnom širenju sada imamo više od milijun potrošača dnevno i namjera nam je svoja prodajna mjesta sve više koristiti za pružanje novih usluga, nevezanih uz prodaju goriva, rekao je izvršni potpredsjednik Grupe za downstream Ferenc Horváth.
Nakon kupnje ENI Hungaria, MOL Grupa uskladit će vizualni identitet sadašnjih Agipovih postaja s brendom MOL-a, i to prema najnovijim standardima koji uključuju i Fresh Corner koncept (prvenstveno kavu, svježe pripremljenu hranu te svakodnevne namirnice).
Lars Höglund, viši potpredsjednik MOL Grupe za maloprodaju, ovako je komentirao najnoviju akviziciju:
- Mi vidimo velike mogućnosti u korištenju novostečenih Agipovih prodajnih mjesta u sklopu našeg novog maloprodajnog koncepta: želimo postati prvi izbor potrošača kada je riječ o korištenju uslužnih postaja s gorivom. Kako bismo ostvarili taj cilj, misija nam je osigurati ponudu bitnih visokokvalitetnih proizvoda i usluga koje će doprinijeti boljem iskustvu potrošača na našim uslužnim postajama s gorivom te ih učiniti zadovoljnim putnicima koji se kod nas osjećaju dobrodošlo. Potaknuti tim ciljem, mi neprestano tražimo načine da podignemo kvalitetu svoje usluge i ponude, razvijajući ih u skladu s potrebama modernoga potrošača koji je u pokretu, komentirao je viši potpredsjednik MOL Grupe za maloprodaju Lars Höglund.
U protekle dvije godine, MOL Grupa kupila je oko 450 benzinskih postaja na području srednjoistočne Europe te sada upravlja maloprodajnom mrežom s više od 2000 postaja. Grupa je 2015. godine dovršila akviziciju ENI-jeve distribucije u Češkoj, Slovačkoj i Rumunjskoj (uz izuzetak veleprodaje maziva pod brendom ENI) te preuzela poslovanje Lukoila u Češkoj. Posljednja akvizicija Grupe, u lipnju 2016., bila je ENI-jeva distribucija u Sloveniji. Kroz sve te akvizicije MOL je dodatno ojačao svoju poziciju tržišnoga lidera u Mađarskoj i Slovačkoj, postao je vlasnikom druge po veličini maloprodajne mreže u Češkoj, treće po veličini maloprodajne mreže u Rumunjskoj te učvrstio status trećeg vodećeg dobavljača na slovenskome tržištu.