Predstavnici britanskog maloprodajnog lanca Tesco i 20 hrvatskih tvrtki, koje bi željele plasirati svoje proizvode na police tog lanca, na današnjem su sastanku u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) razgovarali o mogućim modelima suradnje, izvijestili su iz HGK nakon B2B (business-to-business) sastanka pod nazivom ‘Hrvatska kao nabavno tržište za Tesco‘.
Izuzetno smo zadovoljni održanim sastancima, a već smo donijeli i odluku o suradnji s nekim hrvatskim tvrtkama, poručili su iz Tesco-a, trećeg najvećeg maloprodajnog lanca na svijetu, prenosi se u priopćenju HGK.
Predstavnici britanskog maloprodajnog lanca u jesen prošle godine izravno su se obratili HGK te izrazili želju da se upoznaju s hrvatskim tržištem, odnosno s potencijalnim dobavljačima odabranih neprehrambenih proizvoda široke potrošnje, koje taj lanac standardno nudi potrošačima na policama svojih trgovina diljem Europe i svijeta.
U priopćenju se prenose i izjave nekoliko predstavnika hrvatskih tvrtki koji su izrazili zadovoljstvo razgovorima. Zvonko Fišer, direktor tvrtke Mar-Mar koja proizvodi školske bilježnice, izjavio je kako je razgovor bio i više nego konkretan i jezgrovit te su već dogovorili i posjet Tesco-a svom štandu na vodećem međunarodnom sajmu za papir, uredski materijal i tiskanice ‘Paperworld‘, koji se potkraj jsiječnja održava u Frankfurtu.
I Nevenka Pelko, direktorica prodaje, marketinga i poslovnog razvoja tvrtke Inkerpor, koja se bavi proizvodnjom porculana i ove godine obilježava 60. obljetnicu postojanja, zadovoljna je razgovorima. - Tesco će inzistirati na niskim cijenama, ali svu smo proizvodnju iz Španjolske napokon vratili u Hrvatsku, tako da vjerujemo kako raspolažemo kapacitetima i za povećanu proizvodnju - kazala je Pelko.
Na sastancima s predstavnicima britanskog lanca sudjelovalo je 20 hrvatskih tvrtki, koje je Tesco odabrao sa šireg popisa koji je HGK ustanovio prema zadanim kriterijima.
Iznimno zadovoljni uspješnošću organizacije sastanka u HGK i razgovorima koje su vodili, predstavnici lanca Tesco izjavili su kako je riječ samo o prvom u nizu planiranih susreta na kojima bi se poslovna suradnja mogla i proširiti. To bi moglo značiti da postoje izgledi kako će se na nekom budućem popisu naći i hrvatske prehrambene tvrtke, a poslovna suradnja Tesco-a s HGK se nastavlja na temeljima iznimno uspješnog početka, zaključuje se u priopćenju HGK.