Poslovna scena
StoryEditor

Hrvatski franšizni brend Surf‘n‘Fries stigao i u Vijetnam

13. Siječanj 2015.

Hrvatski brand Surf‘n‘Fries iz Rijeke u siječnju je otvorio objekt u Vijetnamu, kojeg je najveće svjetsko franšizno udruženje International Franchise Association (IFA) iz SAD-a proglasilo najboljom mladom franšiznom nadom u svijetu, za što će primiti sredinom veljače u Las Vegasu nagradu u sklopu godišnje konferencije IFA-e.

Doznaje se to od jednog od dva vlasnika franšize Surf‘n‘Fries Andrije Čolaka, koji ističe da će im nagrada biti uručena nagradu u sklopu završnice svjetskog natjecanja "NextGen Franchising", koje se održava u Las Vegasu od 15. do 18. veljače. To natjecanje organizirala je IFA, a na njega su se prijavili prošle jeseni na inicijativu predsjednice Hrvatske udruge za franšizno poslovanje i potpredsjednice Europske franšizne federacije Liljane Kukec, istaknuo je.

Na tom natjecanju za najbolje svjetske nove franšize sudjelovalo je 100-tinjak natjecatelja-studenata i mladih poduzetnika franšizera iz 38 zemalja svijeta. Surf‘n‘Fries, kao jedan od pobjednika, u Las Vegasu će sredinom veljače imati priliku svoj koncept predstaviti i brojnim prestižnim svjetskim franšiznim lancima i kompanijama, ističe Čolak.

Napominje da su im iz IFA-e u pratećem dopisu naglasili da su to priznanje osvojili za upornost, kreativnost i poduzetnički duh kojeg su pokazali proteklih godina, odnosno od 2008., kada su osnovali franšizu i krenuli u posao.

Uz Čolaka, iza te franšize stoji i Denis Polić. Sjedište im je u Rijeci, a danas ta franšiza postoji u više od 10 zemalja svijeta te se smatra i jednom od najuspješnijih prehrambenih franšiza iz ove regije.

Čolak kaže i da su prvi brend u svijetu koji je predstavio tehnologiju pripreme krumpirića bez ulja, vrućim zrakom, što je i osnova njihova posla i uspjeha, a već su i prije nagrađivani za inovativnost po pitanju rješenja ambalaže u koju stavljaju krumpiriće, poznata i kao "on the go".

Surf‘n‘Fries zapošljava između 300 i 400 djelatnika, a u 2014. je ostvario rast poslovanja od 16,5 posto. Otvorio je objekte u četiri nove zemlje (Njemačka, Crna Gora, Mađarska i Makedonija), čime je njegovo međunarodno poslovanje poraslo za 30 posto. Ove godine, 10. siječnja, otvorili i prvi objekt izvan regije i Europe, u Vijetnamu u Hanoju, što smatraju posebnim uspjehom i izazovom.

Kukec, pak, ističe da je priznanje IFA-e za najbolju mladu franšiznu nadu u svijetu Surf‘n‘Friesu ujedno i prilika da se uvrsti među najveće svjetske brendove.

Kako kaže, Surf‘n‘Fries je među najuspješnijim franšizama u sektoru ‘fast fooda‘ te najavljuje da će biti i partner prvog sajma franšize u Hrvatskoj, koje će se u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) održati u Opatiji 29. i 30. svibnja ove godine.

25. travanj 2024 02:09