Poslovna scena
StoryEditor

Humanoidni robot omogućava personalizirano iskustvo kupnje

24. Svibanj 2016.
Piše:
lider.media

MasterCard je predstavio prvu trgovačku aplikaciju za humanoidnog robota Peppera kojeg je razvio Softbank Robotics. Ovu aplikaciju pokreće MasterPass, usluga za globalno digitalno plaćanje kompanije MasterCard, koja povezuje potrošače s trgovcima i zaslužna je za brza, jednostavna i sigurna digitalna plaćanja preko različitih kanala i uređaja. Restorani Pizza Hut u Aziji bit će partner kompaniji MasterCard prilikom lansiranja ove inovativne interakcije potrošača s robotom Pepper.

Kao prvi veliki korak naprijed koji donosi iskustvo tzv. razgovorne trgovine trgovcima i potrošačima, nova aplikacija proširuje sposobnost robota da integrira službu za korisnike, pristup informacijama i prodaju u besprijekorno i dosljedno korisničko iskustvo. Unutar pilot-projekta u restoranima Pizza Hut u Aziji Pepper će uzimati narudžbe te se personalizirano obraćati potrošačima kako bi se poboljšala usluga na prodajnom mjestu do kraja 2016. godine.

- Potrošači očekuju personalizirane usluge, prilagođene ponude te jednostavan proces u trgovini i pri kupnji online, rekao je Tobias Puehse, potpredsjednik za upravljanje inovacijama u MasterCard Labs Asia Pacific.

- Kombiniranjem inteligencije Peppera te iskustva sigurnog digitalnog plaćanja putem MasterPassa, korisnicima pružamo personaliziranije i bolje iskustvo kupnje koje nadmašuje današnje samposlužne aparate i kioske.

Korisnici jednostavno trebaju pozdraviti Peppera i upariti svoj MasterPass račun dodirom ikone Pepper u sklopu novčanika ili skeniranjem QR koda na tabletu koji drži robot. Nakon uparivanja s MasterPassom, Pepper će korisniku moći pružiti personalizirane preporuke i ponude, dodatne podatke o proizvodima i pomoći u procesu naplate. Pepper će moći inicirati, odobriti i izvršiti transakciju povezivanjem s MasterPassom preko Wi-Fi veze i cijela se transakcija provodi u okviru digitalnog novčanika.

- Sa zadovoljstvom izražavamo dobrodošlicu Pepperu u obitelj Pizza Hut, rekao je Vipul Chawla, glavni direktor Pizza Hut Restaurants Asia.

- Osnova naše digitalne transformacije je da kupcima pojednostavimo uključivanje, povezivanje i obavljanje transakcija u Pizza Hutu. Sad kad Pepper može primati narudžbe i provoditi plaćanje, korisnici u našim restoranima mogu očekivati personalizirano naručivanje, smanjeno vrijeme čekanja, zabavu i besprijekorno korisničko iskustvo.

Aplikaciju je stvorio tim MasterCard Labsa iz Singapura, jednog od osam centara za istraživanje i razvoj kompanije MasterCard diljem svijeta. Aplikacija Pepper dodatan je element MasterCard programa koji donose plaćanja na bilo koji gadget, dodatak ili nosivi uređaj – od fitness narukvica do hladnjaka, a sada i robota. Integracija s Pepperom ima potencijal stvaranja novih prilika u svijetu maloprodaje, kao što su personalizirana kupnja, checkout na prodajnom mjestu i mogućnost kupnje u trgovini uz dostavu na željenu adresu. Jednake mogućnosti primjenjive su i u hotelima, bankama, zračnim lukama i drugim uslužnim industrijama.

Aplikacija će biti predstavljena na događanju Pepper Partners Europe u organizaciji Softbank Group u Parizu od 24. do 26. svibnja 2016.

22. studeni 2024 08:05