
Ina u jakoj konkurenciji osvojila najviše studentskih nagrada
Studentska nagrada Zlatni indeks pokazala je koje su tvrtke u proteklih godinu dana najviše radile sa studentima. Među dobitnicima su se našla i neka poznata imena - poput Henkela, Coca-Cole HBC-a Hrvatske i Ine.
Drugu godinu zaredom dodijeljen je Zlatni indeks - nagrada koju dodjeljuju studenti tvrtkama koje su najviše aktivno sudjelovale u akademskom životu i povećale kvalitetu studiranja stipendiranjem, ulaganjem u udruge i projekte te mogućnosti prakse. Zlatni indeks ove je godine dodijeljen u šest kategorija za tri vrste tvrtki - male, velika privatna poduzeća i velika javna poduzeća.
Istraživanje imidža
Prema rezultatima, najviše su u studentske projekte i udruge ulagali Euro-unit, Hrvatska poštanska banka te Zagrebačka pivovara, a na studentskim projektima najviše su sudjelovali Algebra, Ina i Holcim. U organizaciji projekata na kojima sudjeluju studenti najviše su se istaknuli Henkel, Ina i Styria, a dodjeli stipendija najviše su pridonijeli Euro-unit, Ina i Medical Intertrade, koji su nagrađeni u kategoriji Stipendije, dok su u kategoriji Prakse dobitnici Henkel, Ina i Coca-Cola HBC Hrvatska.
Kao i prošle godine, partner projekta Hendal Market Research proveo je veliko istraživanje na pet fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te su na temelju rezultata istraživanja dodijeljeni Zlatni indeksi u kategoriji Najbolji imidž prema percepciji studenata. Tako, ako se studente pita, najbolji imidž imaju 24 sata, Ina i Coca-Cola HBC Hrvatska.
Posebne nagrade žirija pripale su Adacti, HŽ-u i Plivi, a Euro-unit i Henkel dobitnici su Grand Prixa za mala i srednja poduzeća. Najbolja je velika privatna tvrtka Coca-Cola HBC Hrvatska, a najviše nagrada od javnih poduzeća dobila je Ina.
- Glavna je želja osnivača ovog projekta, tima za razvoj i suradnju udruge eStudent, učiniti ovo natjecanje prestižnim kako bi se ubuduće ono iščekivalo s nestrpljenjem, da poduzeća međusobno odmjere snage i pokažu tko je najbolji. Želimo ga učiniti tradicionalnim, da se organizira svake godine i postane važan događaj za cijelu akademsku i poslovnu zajednicu. Ove godine prijavilo se 28 poduzeća koja su predala potpunu dokumentaciju. Za razliku od prošle godine i mi i poduzeća bili smo mnogo bolje pripremljeni te nije bilo nikakvih iznenađenja što se tiče kandidata. Izbor pobjednika nije bio lagan jer su se svi trudili - rekao je Hrvoje Filipović, zamjenik voditelja tima za razvoj i suradnju eStudenta.
Kad se sve zbroji, najviše pojedinačnih nagrada dobila je Ina. Slavili su tako u kategorijama stipendije, sudjelovanja na studentskim projektima, organiziranja projekata na kojima sudjeluju studenti, praksi, a osvojili su i posebnu nagradu za najbolji imidž.
Velik interes- Zaista se trudimo što više uključiti u studentske projekte, pogotovo u posljednje tri godine. Kreativni smo i sljedeće godine bit će još projekata. Naš je najzanimljiviji program Growww u sklopu kojeg primamo pripravnike koji su tek diplomirali ili su na zadnjoj godini. Treba još istaknuti program Freshhh, Najmentor, ali i velik broj studenata koje imamo na praksi gdje puno uče. Trudimo se da studenti odmah nakon fakulteta dobiju posao te smo zaposlili 100-tinjak pripravnika. Pripravnicima nudimo jednogodišnji staž i nakon toga gotovo ih 90 posto ostane kod nas raditi, što nam je i cilj. Moram reći da se svi trude, a i mi biramo najbolje procesom selekcije. Iznimno smo zadovoljni kvalitetom studenata te oni i dalje mogu očekivati potporu Ine i nastavak naših programa - rekla je na svečanosti dodjele Ivana Kovačević Vukas, direktorica Službe za razvoj i obrazovanje Ine. Iako je ovo tek druga godina da se dodjeljuje ova nagrada, poduzeća koje sudjeluju u njoj ozbiljno su pristupila procesu kandidiranja i stalo im je do nagrada.
- Uoči ovogodišnje nagrade dobili smo potporu dosta poduzeća, što pokazuje da je naš projekt iznimno cijenjen i bitan. Ericsson Nikola Tesla i Coca-Cola HBC Hrvatska na svojim su predstavljanjima istaknuli da su dobitnici Zlatnog indeksa te da su ponosni na tu nagradu. Ovo je jedina nagrada u kojoj ih studenti ocjenjuju i zbog toga im je iznimno bitna. Također, imamo potporu institucija - rekao je Filipović.
Poticanje izvrsnostiNagrada Zlatni indeks zamišljena je tako da promiče sva ona poduzeća i institucije koji svojim radom, djelovanjem i svim ostalim aktivnostima na bilo koji način sudjeluju u studentskom životu, potpomažu aktivnosti udruga ili sudjeluju u nekim od njihovih projekata. Nagrada je zamišljena kao putokaz koji će usmjeriti poduzeća i institucije na one aktivnosti s kojima bi se mogli uključiti u studentski život za koje nisu znali ili na koje su zaboravili.
- Jako nam je drago što smo dobili ovakvo priznanje i želimo čestitati organizatorima na ovoj nagradi. Za studente uvijek mora biti mjesta u društvu i moram zajedno graditi budućnost. Mi u Cola-Cola HBC Hrvatskoj znamo da studentima treba dati priliku jer oni su budućnost. Kod nas imaju priliku pokazati sav svoj talent. Iznimno smo zadovoljni studentima koji dolaze na praksu k nama.- rekla je Tanya Šplajt Brainović, direktorica Odjela za ljudske potencijale Coca-Cola HBC Hrvatske.Ovim projektom najbolje se pokazuje da su mladi studenti puni ideja te da žele raditi i svoje ideje prenijeti u poduzeća koja daju prilike. Ova je nagrada i putokaz studentima koju tvrtku odabrati da znaju da će u njoj imati priliku pokazati svoje ideje. Također, nagrađuje i one koji ulažu u napredak studentskog života te tako podižu kvalitetu studiranja. Trenutačno se nagrada dodjeljuje na Sveučilištu u Zagrebu, no organizatori se nadaju da će se to uskoro promijeniti.
- Trenutačno još nema zasićenja u ovoj regiji u kojoj djelujemo. Još ima prostora za napredak i širenje ove nagrade na zagrebačkom sveučilištu, no dugoročan je cilj uključiti sva sveučilišta iz Hrvatske. Potaknuti poduzeća neovisno o tome gdje bila da više investiraju u obrazovanje. Također, više aktivirati i studentske udruge iz ostatka Hrvatske da međusobno surađuju, dignuti kvalitetu studiranja na višu razinu kako bi i domaća sveučilišta ušla u klub najboljih i mogla se ravnopravno mjeriti s njima. Time će i mladi biti zadovoljniji, htjet će ostati u Hrvatskoj i tu iskoristiti svoju stručnost - poručili su iz eStudenta.
Udruge u žiriju
Studenti sami birali najbolje tvrtke
I ove godine nagradu je dodijelilo povjerenstvo koje je imalo sedam članova. U povjerenstvu su bili predstavnik eStudenta kao organizatora te po jedan član iz ELSA-e, IAAS-a, IAESTE-a, SSHLZ-a i EMSA-e, Financijskog kluba i Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu. Oni su iza zatvorenih vrata izabrali najbolje u svakoj kategoriji. Izbor im nije bio lagan, s obzirom na to da se ove godine na natječaj javilo čak 28 poduzeća. Kriteriji su različiti, a neki su iznos stipendija, trajanja i opseg poslova, mogućnost prakse u poduzeću te koliko tvrtka sudjeluje u unaprjeđenju kvalitete studentskog života.