Poslovna scena
StoryEditor

Janaf iznio kronologiju slučaja

22. Ožujak 2013.

Janaf je danas priopćenjem reagirao na ‘različite interpretacije u javnosti i ispolitiziranog uobičajenog financijskog nadzora‘ u kojem iznosi kronologiju tog slučaja, uz zaključak kako je iz nje vidljiva suradnja Uprave Janafa sa službenicima Ministarstva financija.

Janaf u kronologiji navodi kako je Ministarstvo financija zatražilo od te tvrtke podatke koji se vode pod poslovnom tajnom.

Ističe i kako je Janaf zatražio od Ministarstva financija očitovanje na tu činjenicu s obzirom da je to društvo dioničko društvo, ‘koje kotira na Zagrebačkoj burzi, podliježe odredbama Zakona o trgovačkim društvima i Zakona o tržištu kapitala i odredbama regulatora tržišta kapitale, te je tvrtka od posebnog državnog interesa, što je navedeno u Odluci Vlade RH o objektima posebno značajnim za obranu zemlje iz 1993. i Odluci o izmjenama i dopunama Odluke Vlade RH o objektima posebno značajnim za obranu zemlje iz 1999.‘.

-Sukladno navedenom, do današnjeg dana, nismo dobili očitovanje Ministarstva financija na naš dopis- navode iz Janafa.

Dodaju kako Ministarstvo financija upućuje dopis prema Upravi Janafa u kojem najavljuje financijski nadzor za 19. ožujka. S obzirom da je Uprava Janafa imala tog dana dogovorene poslovne obveze, s inspektoricama se dogovara promjena termina sastanka za petak, 22. ožujka, u 9,30 sati te je ta promjena termina prihvaćena i potvrđena od nadležnih inspektorica, ističu iz Janafa.

-Dan prije zakazanog termina, 21. ožujka u poslijepodnevnim satima, inspektorice dolaze u nadzor uz potpunu suradnju Uprave Janafa d.d. i svih stručnih službi društva- naglašavaju iz Janafa i zaključuju kako je ‘iz navedenog vidljiva suradnja Uprave Janafa sa službenicima Ministarstva financija‘.

U prije poslanom priopćenju iz Janafa su iznijeli podatke o prošlogodišnjim troškovima te tvrtke u promidžbene aktivnosti, ističući kako se, kao jedan od najuspješnijih poslovnih subjekata hrvatskog gospodarstva, u svom poslovanju vodi načelima društveno odgovornog poslovanja.

Iz Janafa, uz ostalo, navode kako na različite načine podupiru društveno korisne projekte te kako je jedan od načina i podupiranje projekta ekološke, energetske, gospodarske i dr. tematike kroz edukativno-informativne formate u medijima.

Podsjećaju pritom i na članak 33. Zakona o elektroničkim medijima, prema kojemu su tijela državne uprave kao i pravne osobe u pretežitom vlasništvu države dužne 15 posto godišnjeg iznosa namijenjenog promidžbi svojih usluga ili aktivnosti utrošiti na oglašavanje u audiovizualnim ili radijskim programima regionalnih i lokalnih nakladnika televizije i/ili radija.

Janaf je u prošloj godini utrošio 736,3 tisuće kuna u promidžbene aktivnosti, a to čini 0,15 posto od ukupnih prihoda u iznosu od 487,6 milijuna kuna te 0,7 posto od ukupne bruto dobiti u iznosu od 104,4 milijuna kuna u prošloj godini, podaci su koje tvrtka iznosi u priopćenju.

25. travanj 2024 17:52