U organizaciji magazina Ja Trgovac, specijaliziranog za maloprodaju i industriju robe široke potrošnje, sinoć su dodijeljene nagrade za najbolje predstavnike te industrije u šest kategorija.
Trgovački lanac Konzum dobitnik je nagrade Zlatna košarica za trgovca godine, dok je Podravka osvojila priznanje za najboljeg proizvođača, izvijestili su u petak iz magazina Ja Trgovac, koji je organizator dodjele.
Društveno odgovorna kompanija godine je dm-drogerie markt, najbolji proizvod je Ožujsko pivo, Tehno-Ron najbolji mali trgovac, a IN2 tehnološki dobavljač godine.
U organizaciji magazina Ja Trgovac, specijaliziranog za maloprodaju i industriju robe široke potrošnje, sinoć su dodijeljene nagrade za najbolje predstavnike te industrije u šest kategorija. Priznanje Trgovac godine dobio je trgovački lanac Konzum koji je dobio najviše glasova žirija u čijem se sastavu nalazilo 14 stručnjaka iz vodećih institucija i tvrtki koja prate područja maloprodaje i industrije robe široke potrošnje.
- Zlatna košarica je priznanje za svih 14 tisuća Konzumovih zaposlenika te na svojevrstan način predstavlja šlag na tortu uspješne prošle godine. Važnost priznanja tim je veća jer se radi o nagradi struke. Nagrada za trgovca godine uistinu dobro zvuči, ali nas tjera dalje i stvara obvezu da nastavimo istim putem kroz inovacije i nove trendove kako bismo kroz ta nastojanja postali još bolji, izjavio je predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić.
Nagrada Proizvođač godine otišla je u ruke koprivničke prehrambene kompanije Podravka, dok je dobitnik priznanja Društveno odgovorna kompanija godine drogerijski lanac dm-drogerie markt.
Nagrade su dodijeljene u još tri kategorije - mali trgovac godine je zagrebačka tvrtka Tehno-Ron, priznanje Proizvod godine pripalo je Ožujskom pivu Zagrebačke pivovare, a tehnološki dobavljač godine je tvrtka IN2.
Zlatna košarica je projekt koji ima za cilj skrenuti pozornost javnosti na važnost sektora maloprodaje i industrije robe široke potrošnje za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Dodjelom nagrade željelo se istaknuti pozitivne primjere, pokazati da ih ima u hrvatskom poduzetništvu i da ih treba slijediti i podržavati, izjavio je glavni urednik magazina Goran Pavlović. Sve kategorije nagrada odnosile su se na poslovna ostvarenja u 2015. pri čemu su osobito vrednovani doprinosi u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganja u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unapređenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače.