Poslovna scena

Konzum najbolji maloprodajni trgovački lanac

Dva nezavisna recentna Best Buy Award istraživanja za godinu 2012/2013 potvrđuju status Konzuma, kao maloprodajnog trgovačkog lanca najboljeg omjera cijene i kvalitete, prema iskustvu, percepciji i mišljenju hrvatskih potrošača.

Konzum je naime osvojio najveći broj glasova potrošača, za kategoriju 'Maloprodajni trgovački lanac općenito' u Best Buy Award istraživanju iz srpnja 2012. godine koji je CATI-DEEPMA metodom proveo Centar za istraživanje tržišta GfK na reprezentativnom uzorku ispitanika za opću populaciju stariju od 15 godina u Republici Hrvatskoj.
U istom istraživanju, Konzum je osvojio i najveći broj glasova potrošača u kategoriji 'Maloprodajni trgovački lanac povoljne kupnje u Republici Hrvatskoj'.
Konzum je također osvojio najveći broj glasova ispitanika, za kategoriju 'Maloprodajni trgovački lanac općenito' u Internet Best Buy Award istraživanju iz listopada 2012. godine koji je CAWI-DEEPMA metodom provela švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association među hrvatskim korisnicima interneta starijim od 15 godina.
Oba navedena Best Buy Award istraživanja rađena su u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Ispitanicima u ovim istraživanjima odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju da je po njihovom iskustvu i mišljenju 'Maloprodajni trgovački lanac najboljeg omjera cijene i kvalitete u Hrvatskoj općenito'.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju