Poslovna scena

Konzum uložio 100 milijuna kuna kako bi osigurao najniže cijene za 300 proizvoda

Konzum je pokrenuo projekt 'Najniže cijene u susjedstvu' koji za cilj ima potrošačima omogućiti kupnju najpotrebnijih proizvoda po najpovoljnijim cijenama u Konzum prodavaonicama, priopćili su iz te kompanije.

U projekt je uloženo više od 100 milijuna kuna, a kako kažu u tom trgovačkom lancu, osigurat će se najpovoljnija kupnja 300 osnovnih artikala među kojima su kruh, mlijeko, meso, voće i povrće, ulje, kava, šećer, brašno, pića, tjestenina, deterdženti i niz drugih.

'Najniže cijene u susjedstvu' projekt je koji uključuje sve Konzumove prodavaonice, pa tako i Super Konzum, Konzum maxi i male Konzum prodavaonice. Kako kažu u Konzumu, kupci se u posljednje vrijeme odlučuju na češće dnevne kupnje u svojim obližnjim trgovinama, pa će im kupnja u malim Konzumovim prodavaonicama od sada biti još dostupnija i povoljnija. Svi proizvodi iz projekta 'Najniže cijene u susjestvu' posebno su označeni u svim prodavaonicama i to sa oznakama 'Naša najniža cijena' i 'Super cijena'.

- Uz sve to Konzumove prodavaonice u svakom trenutku imaju nekoliko stotina artikala na redovnim akcijama i sniženjima te brojne pogodnosti za sve korisnike MultiPlusCard kartice, što će svim kupcima omogućiti najpovoljniju kupnju. Novo Konzumovo trajno sniženje cijena je garancija kupcima da će tijekom cijele godine u svim Konzumovim prodavaonicama uvijek moći kupiti najvažnije osnovne proizvode po najpovoljnijim cijenama te tako značajno uštediti. Projekt 'Najniže cijene u susjedstvu' u skladu je sa dugogodišnjom Konzumovom poslovnom strategijom koja je posvećena očuvanju kupovne moći i standarda naših kupaca - stoji u kompanijskom priopćenju.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju