Još nema službenih odgovora iz Vladinih resora koji trebaju reći konačno da ili ne za planiranu eksploataciju, putem zakupa ili potkoncesije, pogona Brodogradilišta Kraljevica tijekom stečajnog postupka, ali škver je posljednjih dana dupkom popunjen, piše Novi list.
Prema pisanju riječkog lista toliko brodova u kraljevičkom bazenu nije se moglo vidjeti ni za najboljih dana u radu ovog brodogradilišta, koje je koncem lipnja završilo u stečaju.Uz operativnu obalu privezana su četiri Jadrolinijina trajekta –Biokovo, Cres, Zadar i Bol dok je u malom doku ribarica Nebeski. Stečajna upraviteljica Marija Ružić ističe da se ne radi ni o kakvom zakupu već samo pružanju usluge priveza brodova.U ovom slučaju, smatra Ružić, ne radi se ni o kakvim pitanjima iz domene pomorskog dobra, koncesije ili potkoncesija već, dodaje ona, jednostavno o nastavku obavljanja djelatnosti za koju je Kraljevica registrirana i koja se može, u maniri ‘dobrog gospodarenja‘, obavljati i tijekom stečajnog postupka. – Ističem da je u ovom slučaju samo riječ o privezu brodova. To znači da se nikakvi radovi na tim Jadrolinijim trajektima neće obavljati niti su potpisanim ugovorima dozvoljeni kazala je Ružić.Ugovor o privezu trajekta u Brodogradilištu Kraljevica u stečaju najprije je potpisao tamošnji ‘stari znanac‘, kraljevički Dalmont koji je, potvrdio je vlasnik tvrtke, Ivan Ivić, od Jadrolinije dobio posao na redovnom godišnjem remontu Biokova. Za preostala tri trajekta za koje se, navodno, još ne zna tko će dobiti posao na njihovom remontu, stečajna upraviteljica Ružić jučer je ugovore o privezu potpisala direktno s nacionalnim putničkim brodarom. Ugovori o privezu trajekata, doznajemo, potpisani su na razdoblje od 45 dana po, navodno, cijeni od sedamstotinjak eura dnevno, koliko iznosi ‘vezarina‘ za sva četiri trajekta. To znači da bi brodogradilište u stečaju od te usluge priveza trebalo dobiti oko trideset tisuća eura. Gdje će obaviti ugovoreni remont Jadrolinijinog Biokova, s obzirom da taj trajekt u Kraljevici zasad može jedino držati na vezu, Ivan Ivić nije znao odgovoriti, pa tako ni da li će to biti u lošinjskom brodogradilištu koji je u sastavu holdinga Lošinjske plovidbe u kojem je upravo Dalmont najveći pojedinačni vlasnik s 24,45 posto dionica.U svakom slučaju, Ivić je nezadovoljan što neizvjesnost oko Kraljevice, gdje je dao ponudu za zakup operativne obale i dokova, toliko traje. Nije njemu, kaže on, toliko do toga da to bude njegova tvrtka već da se u Kraljevici ponovno nešto počne raditi.