Poslovna scena
StoryEditor

Lidl povećao izvoz hrvatskih proizvoda za 70 posto

20. Srpanj 2015.

Trgovački lanac Lidl u prvoj polovini ove godine izvezao je hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta na kojima posluje u vrijednosti od gotovo 3,4 milijuna eura, što je oko 70 posto više nego u istom razdoblju lani, priopćeno je u ponedjeljak iz Lidla.

Za takav rast izvoza zaslužna je kvaliteta proizvoda kojom se osvaja sve veći broj novih potrošača, kao i odlična suradnja s dobavljačima. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i europskim domovima brojnih kupaca.

U 2014. godini Lidl je u inozemstvo izvezao hrvatskih proizvoda za 5,7 milijuna eura. Najviše izvozi proizvode hrvatskih tvrtki PPK i Pivac. Najveći porast u izvozu u prvoj polovini ove godine ostvarili su proizvodi poduzeća Vodoplast, PPK i Atlantica. Lidl je ove godine uspješno izvezao i proizvode hrvatskih tvrtki koje prošle godine nisu bile u ponudi za strana tržišta tako da su Dukat, Meggle Hrvatska, Kandit i Zdenka od početka zabilježili velik uspjeh plasmanom kroz Lidl mrežu.

Taj trgovački lanac najviše hrvatskih proizvoda izvozi u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku i Češku. U planu je i izvoz hrvatskih proizvoda u Španjolsku i Portugal te druge europske zemlje. Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi na strana tržišta plasiraju se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima na tim tržištima poznate, a dio proizvoda se prodaje pod svojim hrvatskim brendovima.

22. studeni 2024 04:42