Poslovna scena

M San baca se na tržište igračaka

Nakon zauzimanja vodeće pozicije u distribuciji informatičke opreme i softvera tvrtka M San, krenula je s osvajanjem tržišta igračaka, doznaje Poslovni dnevnik.

Iz tvrtke u vlasništvu Stipe Matića kažu kako su se odlučili za ovakav poslovni potez jer su proizvodi koje distribuiraju sve povezaniji s igrama i igračkama i koristi ih slična ciljna skupina, a poslovnoj odluci sigurno je pridonijelo i 'prazno mjesto' koje se na tržištu pojavilo propadanjem Fižulićevog Turbo Limača.
U M San je već navodno stiglo kadrovsko pojačanje preuzeto iz Magme, a koncem siječnja na portalu Posao.hr, objavili su i oglas u kojem traže voditelje ključnih kupaca upravo za kategoriju igračaka.
-Radi se o elektroničkim igračkama, tehnološki zahtjevnijim, edukativnim, kreativnim i interaktivnim- kažu u M Sanu, a za sada u distribuciji imaju nekoliko brendova. Prije krize, tržište igračaka vrijedilo je oko pola milijarde kuna s tim da je u međuvremenu palo dvadesetak posto, što znači da bi sadašnja vrijednost tržišta mogla iznositi oko 400 milijuna kuna.
Osim M Sana, situaciju na tržištu već je iskoristio i Agrokor, povećavajući, krajem prošle godine, ponudu igračaka na prodajnim mjestima Konzuma i Tiska. Ovo nije prvi pokušaj izlaska Stipe Matića iz informatičkog biznisa (uz M San tu je i njegova tvrtka King ICT). Višak kapitala u IT industriji Matić je, naime, već uložio u akviziciju dva poljoprivredna kombinata, Orahovicu i Valpovo, kao i u poljoprivredna zemljišta.
M San je najveća privatna IT tvrtka u Hrvatskoj i u vrlo kratkom vremenu je od obiteljske tvrtke prerastao u kompaniju čiji su se prihodi približili iznosu od dvije milijarde kuna. 

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci