M San baca se na tržište igračaka

Nakon zauzimanja vodeće pozicije u distribuciji informatičke opreme i softvera tvrtka M San, krenula je s osvajanjem tržišta igračaka, doznaje Poslovni dnevnik.
Iz tvrtke u vlasništvu Stipe Matića kažu kako su
se odlučili za ovakav poslovni potez jer su proizvodi koje distribuiraju sve
povezaniji s igrama i igračkama i koristi ih slična ciljna skupina, a poslovnoj
odluci sigurno je pridonijelo i 'prazno mjesto' koje se na tržištu pojavilo
propadanjem Fižulićevog Turbo Limača.
U M San je
već navodno stiglo kadrovsko pojačanje preuzeto iz Magme, a koncem siječnja na
portalu Posao.hr, objavili su i oglas u kojem traže voditelje ključnih kupaca
upravo za kategoriju igračaka.
-Radi se o elektroničkim igračkama, tehnološki
zahtjevnijim, edukativnim, kreativnim i interaktivnim- kažu u M Sanu, a za sada
u distribuciji imaju nekoliko brendova. Prije krize, tržište igračaka vrijedilo
je oko pola milijarde kuna s tim da je u međuvremenu palo dvadesetak posto, što
znači da bi sadašnja vrijednost tržišta mogla iznositi oko 400 milijuna kuna.
Osim M Sana,
situaciju na tržištu već je iskoristio i
Agrokor, povećavajući, krajem prošle godine, ponudu igračaka na
prodajnim mjestima Konzuma i
Tiska. Ovo nije prvi pokušaj izlaska Stipe Matića iz informatičkog biznisa (uz
M San tu je i njegova tvrtka King
ICT). Višak kapitala u IT industriji Matić je, naime, već uložio u
akviziciju dva poljoprivredna kombinata, Orahovicu i Valpovo, kao i u
poljoprivredna zemljišta.
M San je najveća privatna
IT tvrtka u Hrvatskoj i u vrlo kratkom vremenu je od obiteljske tvrtke
prerastao u kompaniju čiji su se prihodi približili iznosu od dvije milijarde
kuna.