Tele2 ima tri glavna prioriteta u 2016.: pokretanje napredne 4G mreže, poboljšanje cjelokupnoga korisničkog iskustva i snažniju usredotočenost na poslovni segment.
Godina 2015. i početak 2016. razdoblja su velikih ulaganja za Tele2. Do sredine prosinca 2015. naša 3G mreža bit će potpuno nadograđena kao najmodernija 3G mreža u Hrvatskoj. Nova mreža Tele2 pokrivat će 99 posto populacije glasovnom uslugom i 97 posto populacije 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom uslugom. Ta znatna nadogradnja mreže u posljednjih devet mjeseci postignuta je, usudila bih se reći, rekordnom brzinom. Zbog našeg izazivačkog mentaliteta te visokoprofesionalnih i predanih zaposlenika to smo postigli u zaista rekordnom vremenu. Naš sljedeći korak bit će pokretanje 4G mreže u prvome kvartalu 2016. S tom mrežom naša kvaliteta, brzina i pokrivenost bit će takve da će i najzahtjevniji klijenti i tvrtke biti zadovoljni.
Fokus na korisničkom iskustvu
U 2016. nastavit ćemo se fokusirati na korisničko iskustvo, dakle na sve što korisnik prolazi s nama, od istraživanja proizvoda do kupnje, početka uporabe i korisničkih upita. Znatno smo unaprijedili korisničku podršku i sada pružamo visokokvalitetnu razinu usluge. Sada ćemo se usredotočiti na cjelokupno iskustvo, to je područje na kojem telekomunikacije zaostaju kao industrija.
Tele2 mora se u tome poboljšati i pružiti kupcima drugačiji doživljaj u odnosu na industriju. Da bismo to ostvarili, moramo poznavati cijeli put koji korisnik prolazi s nama. Dosad je trećina naših zaposlenika proučavala posao iz korisničkoga kuta kako bi doznala kad je u procesu korisnik zadovoljan, a kad ima pitanja. Mnogo je područja u čije ćemo poboljšanje uložiti vrijeme i novac 2016. kako bismo svojim korisnicima stalno donosili poboljšanja.
I sljedeće godine usredotočit ćemo se na sve veću bazu poslovnih korisnika. Sve više manjih i srednjih tvrtki zaključuje koliko novca može uštedjeti surađujući s nama i koliko smo fleksibilni kao mala tvrtka slična njima.
Nastavit ćemo raditi u partnerstvu s tim poslovnim korisnicima kako bismo im osigurali ono što im treba u temeljnom području telekomunikacija kao što su mobilne glasovne usluge, podatkovne usluge, internacionalni paketi te roaming-paketi, ali također ćemo širiti svoju M2M (engl. machine-to-machine) ponudu pružanjem usluga partnerima u različitim vertikalama. Naša M2M ponuda glavna je na globalnoj razini s klijentima u više od pedeset zemalja. Prvi korisnici M2M usluge Tele2 u Hrvatskoj jesu tvrtke Solvis i Pet Finder koje se koriste našim uslugama za daljinsko upravljanje solarnih panela i praćenje rada. Predstavit ćemo i mnoga druga rješenja u sklopu M2M usluga kako bismo pružili dodatnu podršku svojim poslovnim korisnicima. Da bismo odgovorili na njihove zahtjeve, angažirali smo mnogo stručnjaka koji će pružati podršku ključnim korisnicima i prodajnim aktivnostima.
Kod nas rade najbolji ljudi na svijetu
Tri su glavna razloga našeg ovogodišnjeg uspjeha. Prvo, najbolji ljudi na svijetu rade u Tele2. Nevjerojatno je koliko su naši zaposlenici predani i posvećeni poslu. Kultura naše tvrtke jedinstvena je: usredotočeni smo na brzo djelovanje, otvorenu komunikaciju, pozitivan utjecaj na druge i brzo prilagođavanje promjenama.
Upravo se zato reflektira na naše korisnike, koji znaju da smo otvoreni, fleksibilni i da brzo djelujemo. Naša kultura, nevjerojatni zaposlenici i fokusirana strategija omogućili su nam da budemo uspješni. Drugo, imamo jasan cilj kojemu težimo i svatko radi na tome zajedničkom cilju prema milijun korisnika. Treće, imamo jasan strateški smjer kako to ostvariti te svi zajedno i sustavno radimo prema dogovorenim strateškim ciljevima.
Kao švedska tvrtka koja je zastupljena na deset tržišta diljem svijeta važno je da svratimo pozornost na lokalno tržište u kojem poslujemo, stoga smo sa švedskom sestrinskom tvrtkom ove godine pokrenuli program društvenog poduzetništva ‘Reach for Change – budi promjena’.
Taj program uključuje financijska sredstva i dodatno savjetovanje za tri odabrane poduzetničke ideje koje pomažu djeci u Hrvatskoj. Tele2 ne ulaže samo 540.000 kuna u tri odabrana projekta nego, što je još važnije, naši zaposlenici osiguravaju mentorstvo i podučavanje kako bi se povećali njihovi izgledi za uspjeh. Društveno poduzetništvo odličan je način na koji kao izazivač možemo inovativno usmjeriti svoju društvenu odgovornost. Istinski je privilegij to što možemo poduprijeti one koji su budućnost Hrvatske, a to su njezina djeca.
Nakon nekoliko godina recesije poboljšava se gospodarska situacija. To još nije korjenito poboljšanje, ali optimizam se vraća na tržište. Nakon nedavnih parlamentarnih izbora nadam se da će se Vlada RH brzo oformiti kako bi se osiguralo stabilno regulatorno okružje. To je temelj daljnjih ulaganja u gospodarstvo, posebno u telekomunikacijski sektor, koji je pokretač budućeg razvoja. To je put kojim bi Hrvatska trebala ići i kojem bi trebala težiti.