Poslovna scena
StoryEditor

Marketing odjel slavi 8. godišnjicu poslovanja

07. Prosinac 2015.
Piše:
lider.media

Zagrebačka tvrtka Marketing odjel d.o.o. punih osam godina posluje, primarno kao specijalizirana tvrtka za organizaciju događanja i edukaciju, na području internetskog marketinga iako njeno poslovanje ima širi spektar djelovanja i uključuje financijske investicije u turizam, razvoj i održavanje poslovnih aplikacija zasnovanih na internetskim tehnologija te prodaju oglasnog prostora na vlastitim internetskim servisima.

Prije 7 godina, dakle od početka 2008. godine, tvrtka je organizirala točno 30 velikih događanja, tipa konferencija i sajmova, u vlastitoj produkciji gdje je za najposjećenija događanja bilo  registrirano i više od 1.000 sudionika. To su u prosjeku 4 događanja godišnje, od kojih je masovno najpoznatije događanje konferencija Web::Strategija koja je nedavno održana u svom obnovljenom 16. izdanju.

Istovremeno je kroz edukaciju o interentskom marketingu, pod nazivom Web::Edukacija, do danas obrazovano više od 1.000 polaznika najvećih domaćih korporacija, tvrtki, obrtnika i ostalih. Prihod od prodaje edukativnih događanja prvenstveno je dolazio od poslovnih subjekata čineći tako 96% poslovnih prihoda s ovog tržišta. Zbog usmjerenih marketinških aktivnosti, danas je situacija bitno drugačija te je omjer prihoda od fizičkih osoba i poslovnih osoba u omjeru 55% u korist pravnih osoba.

U sklopu projekta Web::Edukacija, tvrtka je u međuvremenu pokrenula Web Marketing Akademiju (WMA), prvu u Hrvatskoj i regiji, cjelokupnu sustavnu obrazovnu cjelinu za današnje specijaliste za digitalni marketing koja se upisuje u radnu knjižicu. Akademiju je do sada pohađalo 9 generacija polaznika, što je oko 90-ak stalnih polaznika te jednako toliko dodatnih polaznika koji su dobili znanje iz pojedinačnih predmeta.

Razvoj poslovnih i javnih web servisa (putni nalozi, upravljanje voznim parkom, rezervacije, upravljanje dokumentima, upravljanje kadrovima, evidencija radnih dana, upravljanje sadržajem kasa, evidencija članova) uvijek je bio drugi fokus tvrtke od samih početaka rada, a s obzirom na proširenje poslovanja na slovensko, švicarsko, britansko i američko tržište, posljednjih je godina prihod s ovih tržišta značajno porastao i nadmašio očekivanja te prihode od primarnog fokusa poslovanja (op.a.. organizacije događanja i edukacija).

Posljednjih godina, investiranjem financijskih sredstava u turizam na dioničarskom tržištu, tvrtka je ostvarila značajnije prihode porastom vrijednosti investicija. Kao pandan i alternativa izravnom ulaganju u turizam ili nekretnine, ulaganje u dionice turističkih kompanija koje djeluju na jadranskoj obali stvorile su tvrtki dodatnu godišnju dobit.

Glavna menagerica tvrtke za događanja i edukaciju, Martina Lenac zaključila je da “buduće godine donose  još više neizvjesnosti, no dosadašnjim uspješnim sučeljavanjem, na ovom sve zahtjevnijem tržištu, pokazali smo da nema straha u tvrtki Marketing odjel d.o.o. kada znamo da stvaranjem novih vrijednosti stvaramo mostove kojima premošćujemo probleme te koji našu tvrtku sigurno vode iz poslovne godine u godinu.”

16. svibanj 2024 12:36