METRO Grupa predstavila je rezultate poslovne godine 2014./15.* u kojoj je ostvarila rast "like-for-like" prodaje za 1,5%, dok je operativna dobit (EBIT prije posebnih stavki) iznosila 1,5 milijardi EUR.
Protekla poslovna godina za METRO Grupu bila je jedna od najintenzivnijih, ali i najuspješnijih u fazi transformacije. Modernizacija kompanije omogućila je više autonomije u planiranju poslovne strategije i u prilagođavanju poslovanja lokalnim potrebama. METRO Cash & Carry na globalnoj razini u poslovnoj godini 2014./15. ostvario je rast prodaje od 0,9%.
"Postigli smo održivi, pozitivan razvoj prodaje za METRO Cash & Carry i Media-Saturn te ćemo nastaviti slijediti postavljenu strategiju i u poslovnoj godini 2015./2016. Dodatno, radit ćemo na preuređenju i modernizaciji trgovina i prodajnih linija, iskoristiti prednosti akvizicija te tražiti nove prilike za ekspanziju", izjavio je predsjednik Uprave METRO Grupe Olaf Koch.
METRO Cash & Carry Hrvatska u protekloj poslovnoj godini ostvario je rast prodaje od 1,5% uz rast udjela kupaca iz HoReCa sektora za 8,6%. U Hrvatskoj METRO ima 150.000 profesionalnih kupaca, a prema posljednjim podacima čak 95% svih restorana i hotela u Hrvatskoj kupci su METRO-a.
METRO Cash & Carry Hrvatska u 2015. godini redefinirao je i ojačao sustav dostave proizvoda otvaranjem prve logističke platforme u Sesvetama. Uz nastavak razvoja dostave i prilagođavanje centara potrebama lokalnih kupaca, jedan od prioriteta u poslovnoj godini 2015./16. za METRO Cash & Carry Hrvatska je daljnji razvoj usluga za kupce iz HoReCa sektora. U planu je unaprjeđivanje prodajnih kanala kako bi odgovorili na kontinuiran porast udjela kupaca koji dolaze iz HoReCa sektora.
Za poslovnu godinu 2015./16., METRO Grupa očekuje blagi porast ukupne prodaje, unatoč izazovnom ekonomskom okruženju. U "like-for- like" prodaji, METRO Grupa predviđa blagi rast koji će pratiti objavljeni godišnji rast od 1,5%. Posebno se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.