Prema podacima Gospodarskog interesnog udruženja proizvođača pića (GIUPP) za prošlu godinu Badel 1862 ostvario je rast tržišnog udjela na domaćem tržištu sa 52 na 58 posto.
U 2011. je, u usporedbi s godinom prije, Badel 1862 ostvario i veći rast izvoza - povećanje sa 74 na 80 posto. Na domaćem tržištu zabilježne je rast u glavnim grupama proizvoda. U grupi proizvoda Likeri ostvaren je rast količinske realizacije za 160 tisuća litara, čime je povećan i tržišni udio sa 50 na 54 posto, dok je Brandy Badel ostvario je rast količinske realizacije za 110 tisuća litara te tržišni udio iznosi 77 posto.Najveći rast tržišnog udjela na domaćem tržištu ostvaren je u grupi proizvoda Vodka s 60 u 2010. godini na 74 posto u prošloj godini, a količinska realizacija povećala se za 139 tisuća litara. Na stranim tržištima rasli su udjeli u kategorijama domaći Brandy, gin, šljivovica, ostale rakije, domaći rum i likeri.- Realizacija Badela 1862 odnosi se na realizaciju domaće proizvodnje, odnosno isključena je realizacija trgovačke robe. Važno je napomenuti kako je ukupna realizacija promatranih domaćih proizvođača na domaćem tržištu porasla za 118 tisuća litara više u 2011. godini, u odnosu na isto promatrano razdoblje od siječnja do prosinca u 2010. godini prema podacima GIUPP-a - stoji u kompanijskoj objavi.