Poslovna scena
StoryEditor

Najveći su McDonald’sovi konkurenti u Hrvatskoj pizzerije i pekarnice

20. Kolovoz 2015.
Piše:
lider.media

[gallery columns="5" ids="227203,227204,227205,227206,227207"]

Operativni je šef McDonald’sa u Hrvatskoj već četiri godine Čeh Pavel Pavliček, kao član Uprave nositelja franšize Globalne hrane. Ovaj međunarodni lanac brze prehrane u trenucima kada mu globalno pada promet i zatvara restorane u Hrvatskoj ima potpuno drukčiju priču.

Prihodi stabilno rastu, a ove će godine otvoriti najviše restorana u Hrvatskoj do sada. Napokon je dočekana i prva suradnja s hrvatskom kompanijom vezano za jedan proizvod, a i konkurent Burger King došao je na njihov teren. O problemima s birokracijom te planovima za budućnost Pavliček je detalje otkrio u intervjuu za Lider.

Odnedavno u ponudi imate prvi proizvod koji je nastao u suradnji s domaćom tvrtkom. Kako je nastala ideja i kako je počela suradnja s Krašom?

- Bili smo i još smo zainteresirani za više lokalnih proizvoda u našoj ponudi. Naravno da se to može dogoditi u različitim područjima. Surađujemo s nekoliko lokalnih dobavljača, ali kad je riječ o desertima, do sada nismo imali takav model suradnje. Vjerujemo da je McFlurry idealan proizvod za suradnju s domaćim tvrtkama u segmentu deserta. Tražili smo dobavljače koji imaju pozitivan i prepoznatljiv imidž u javnosti, a onda nam se obratio Kraš sa svojim brendom napolitanki. Bili su vrlo kooperativni i na kraju smo se dogovorili na obostrano zadovoljstvo. Nadam se da će obje strane na kraju biti zadovoljne, a proizvod se do sada prodaje jako dobro. Ovo je dobar putokaz za daljnju takvu suradnju.

Smatrate li da ima prostora za još vaših restorana?

- Tržište u Hrvatskoj nije zasićeno i mislim da bismo ih mogli otvoriti još 10-ak. Također očekujemo dolazak i drugih lanaca brze prehrane poput Taco Bella, Subwaya ili nekoga trećeg, ali to je normalno. Gledajući u odnosu na druge države slične veličine, ovo tržište nije ni blizu zasićenog i još ima prostora za rast. Situaciju nam olakšava to što smo prvi došli u Hrvatsku jer smo se pozicionirali jako dobro, ali i dalje slijedi borba s konkurencijom kako dobiti što bolje mjesto i otvoriti restorane koji su profitabilni. Do sada smo imali uspjeha jer svi naši restorani dobro posluju.

Situacija se u Hrvatskoj mijenja, došao je vaš direktni konkurent Burger King. Kako se nosite s konkurencijom?

- I prije dolaska Burger Kinga imali smo konkurenciju, ali ne direktnu kao sada. Naša su najveća konkurencija pizzerije i pekarnice koje uzimaju najveći dio kolača. Burger King trenutačno ima dva restorana i mi smo ih očekivali. To neće utjecati na naše poslovanje, i dalje ćemo nastojati biti što bolji i truditi se našim kupcima nuditi što bolju uslugu. Kada govorimo o konkurenciji, najveća su nam prijetnja pekarnice. One su danas dostupne na svakom koraku, jeftinije su od nas i imaju manje troškove. To je ozbiljna konkurencija.

Cijeli intervju pročitajte u novom broju Lidera.

30. travanj 2024 05:17