Poslovna scena

Neočekivani obrat na tržištu rabljenih automobila

U prvim pet mjeseci ove godine najveći distributer rabljenih vozila TRCZ povećao je prodaju za gotovo 20 posto.

TRCZ je time značajno nadmašio plan prodaje te se pohvalio rezultatima u prvih pet mjeseci ove godine objasnivši to odlukom građana za kupovinu kvalitetnih rabljenih, jeftinijih vozila.
Kupci i dalje u najvećoj mjeri traže vozila niže i srednje klase. Najveći porast prodaje bilježe vozila do jedne godine starosti koja su kao nova, a cjenovno povoljnija za 20-25 posto u odnosu na nova vozila. Pozitivni prodajni rezultati prema informacijama stručnjaka iz TRCZ-a ostvareni su dijelom i zbog činjenice kako vozila isporučuju uz jamstvo na kvalitetu i kilometražu.
Prema riječima predsjednika Uprave TRCZ Grupe, Stipe Miličevića, ostvareni prodajni rezultati su pokazatelj kako su domaći kupci i te kako svjesni aktualne gospodarske situacije.
- Prisutan je trend prema kojem se domaći kupci detaljno informiraju o svim aspektima i mogućnostima prije krajnje odluke o kupovini auta. Znakovito je da, usprkos velikom padu prodaje novih vozila i stagnaciji tržišta rabljenih vozila, kupci ipak prepoznaju kvalitetu i sigurnost. Sigurni smo da će se ovakav trend nastaviti i u periodu koji je pred nama, nakon ulaska Hrvatske u EU, kada očekujemo da bi prodaja rabljenih vozila s jamstvom trebala dodatno rasti – optimistični su u TRCZ-u.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju